خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

فرمانداران استان مشاوران افتخاری جوان انتخاب کنند/رسانه ها به امور جوانان بیشتر بپردازند

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۸۳۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت:رسانه ها به امور جوانان بیشتر بپردازند و صدا و سیما عملکرد سمن‌های امور جوانان را پخش کند.

به گزارش ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان گفت: با توجه به ظرفیت های قانونی، تعاونی فراگیر جوانان استان مازندران با حمایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و اتاق تعاون استان، می تواند راه‌اندازی شود.‌

احمد حسین زادگان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مازندران، با بیان اینکه جوانان سرمایه های انسانی کشور هستند، گفت: دوره ی جوانی، زمان شکوفایی استعدادها و اثبات توانایی ها برای نقش ‌یابی اجتماعی همراه با استقلال طلبی جوانان است که اگر هر یک از آنان با توجه به علایق و سلایق فکری، هدایت و راهنمایی شوند، آینده ی استان و کشور را می سازند.

وی با بیان اینکه بدون حضور جوانان در جلسات نمی شود برای آنها تصمیم گرفت، گفت: مسئولان از نظرهای جوانان و فضای مشارکت ذهنی و عملی آنها بهره ببرند.

حسین زادگان با بیان اینکه آموزش مهارت ها به منظور تغییر نگرش جوانان به زندگی اهمیت دارد، گفت: اگر قرار است در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی جوانان برنامه ای اجرا شود، باید در قالب کارگاه های آموزشی باشد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران استان مشاوران افتخاری جوان انتخاب کنند، افزود: این مشاوران مطالبه گر امور جوانان در دستگاه ها باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه رسیدگی به امور جوانان وظیفه همه دستگاه های اجرایی است، گفت: باید ضمن بهره گیری از ظرفیت های موجود، سهم بری دستگاه نسبت به امور جوانان در برنامه ای عملیاتی تدوین و اعلام شود.

حسین زادگان، افزود: دستگاه های اجرایی در حوزه سمن های بخش جوانان باید با هم هماهنگ باشند و به جای برنامه های جزیره ای، کارهای بزرگتر اجرا و از هنرمندان بومی نیز استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه شهدای نسل سوم که جوان هم بودند باید به عنوان الگو در در جامعه مطرح شوند، تصریح کرد: سمن ها و سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان باید فعال شوند و از جوانان نیز مشارکت بگیرند.

حسین زادگان ادامه داد: رسانه ها به امور جوانان بیشتر بپردازند و صدا و سیما عملکرد سمن‌های امور جوانان را پخش کند.

وی با بیان اینکه ما باید صدای جوانان استان را بشنویم، گفت: مدیران و برنامه ریزان استان با درک و کشف نیروی خلاق جوانان نخبه مازندرانی، زمینه‌ی راه اندازی کسب و کار و ارائه مدل های جدید اقتصادی برای کارآفرینی، را چنان آماده کنند که امکان حمایت از تولید کالاهای جدید ایرانی متناسب با نیازهای امروز و فردای جامعه، فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز