خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری مازندران خبرداد:

بازدید بیش از 387 هزار نفر از موزه‌های استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۰۵۹

معاون گردشگری مازندران گفت: 387 هزار و 471 نفر نیز از 16 موزه فعال در مازندران بازدید کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،مهران حسنی در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به وجود موزه ها و اماکن تاریخی مازندران گفت: از 27 اسفند تا پانزدهم فروردین 387 هزار و 471 نفر از مسافران و گردشگران نوروزی از موزه های استان بازدید کردند.

وی افزود: پنج هزار و 929 نفر از اماکن تاریخی فرهنگی مازندران بازدید کردند.

معاون گردشگری مازندران به استقبال مسافران از روستاههای مازندران اشاره کرد و گفت: از 27 اسفندماه تا پایان روز گذشته سه میلیون و ۷۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر و گردشگر در روستاههای مازندران اقامت کردند.

وی تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان روستاههای مازندران را سه میلیون و ۱۶۶ هزار و ۵۱۰ نفر اعلام کرد.

معاون گردشگری مازندران از برپایی ۶۷۳ نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع دستی نوروزی در این مدت خبر داد.

موزه تاریخ شهر ساری، موزه تاریخ بابل، خانه‌موزه نیما یوشیج، موزه تاریخ شهر آمل، موزه شهدای آمل، موزه مردم‌شناسی برسه تنکابن، موزه مردم‌شناسی آلاشت، سایت موزه گوهرتپه، موزه مردم‌شناسی کندلوس، موزه مردم‌شناسی رامسر، خانه‌موزه مکرمه قنبری، موزه مردم‌شناسی تبریزی، موزه تاریخ طبیعی، کاخ موزه رامسر و موزه عاج، موزه‌های فعال مازندران هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز