خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد :

ممنوعیت برداشت شن و ماسه از بستر حریم رودخانه در ایام طرح تکثیر ماهیان

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۷۵۳

رییس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد: صیانت از انفال عمومی مانند رودخانه‌ها، دریا و دیگر عرصه‌های ملی باید با فرهنگ سازی به یک باور عمومی تبدیل شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی تقوی فرد در بازدید از طرح تکثیر ماهیان استخوانی در استان گفت: دستگاه قضایی تمامی تلاش خود را برای کمک به توسعه پایدارتکثیر، صید و صیادی و برخورد با صیادان غیرمجازآبزیان دررودخانه‌های استان بعمل خواهد آورد.

رییس کل دادگستری استان در ادامه بیان داشت: دستگاه قضایی استان کما فی السابق همیشه در این امر پیش قدم بوده و با جدیت از این طرح حمایت می کند زیرا این طرحها و فعالیتها به صلاح جامعه و عموم مردم می باشد.

وی همچنین اظهار داشت: طرح تکثیر ماهیان به صورت طبیعی یکی از طرح های بسیار خوب اداره کل شیلات استان بوده که نیازمند همکاری دیگر ارگانهای مرتبط استان می باشد .

حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد در ادامه اظهار داشت: مردم نقش مهم و میدانی در این موضوع می توانند داشته باشند؛ زیرا با حضورمردم می توان جلوی بیشترین تخلف را در این امر گرفت واین موضوع باید به عنوان یک فرهنگ در بین مردم و صیادان انجام بپذیرد.

رﺋیس کل دادگستری مازندران گفت: هر چقدر هم مسئولان دستگاه‌های ذیربط در صیانت از این سرمایه ملی بدرستی ماموریتشان را انجام دهند، بدون مشارکت و پشتوانه مردمی چنین حمایت‌هایی بی فایده است.

حجت الاسلام تقوی فرد تاکید کرد: صیانت از انفال عمومی مانند رودخانه‌ها، دریا و دیگر عرصه‌های ملی در این استان باید با فرهنگ سازی به یک باور عمومی تبدیل شود.

این مقام قضایی افزود: دراین خصوص دستگاه قضایی استان حمایت ویژه ای از این طرح به عنوان یک سرمایه ملی و بیت المال داشته و همچنین نیز دستورات لازم را به دادستانهای استان ابلاغ نموده است تا با کسانی که با برداشت شن و ماسه ازحریم رودخانه باعث از بین بردن این سرمایه ملی می شوند به شدت برخورد قانونی شود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز