خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران:

556 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۴۵۸

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از 27 اسفند تا پایان هشتم فروردین 556 واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

محمدمحمدپورعمران در گفتگو با ایلنا با اشاره به فعالیت صنعت ، معدن و تجارت مازندران در جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی با اعلام اینکه از 27 اسفند تا پایان هشتم فروردین 556 واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی با بیان اینکه بیش از 316 گزارش مردمی در ستاد این سازمان ثبت شده است، گفت:از این تعداد به 301 گزارش مردمی رسیدگی شد.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: 400 واحد خبازی بصورت شبانه روزی به مسافران و گردشگران مازندران خدمات ارائه می کنند.

وی با اعلام اینکه در همین مدت 346 تن پرتقال و 483 تن سیب در مازندران توزیع شد ، افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته 48 تن گوشت قرمز و 89 تن گوشت سفید در استان توزیع شد.

محمدپورتعداد بازدید ونظارت انجام شده از کلیه صنوف توسط کمیته نظارت و تنظیم بازار را 5هزار و 940 مورد اعلام کرد.

طرح نظارتی نوروز 97 در مازندران با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار با 300 بازرس صنعت، معدن و تجارت و بازرسان از اتاق‌های اصناف پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز را دو بخش نظارت بر خدمات و کالا انجام می‌دهند.

وی گفت: تیم‌های مشترک بازرسی متشکل از سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، شبکه بهداشت ، اماکن نیروی انتظامی  و میراث فرهنگی و گردشگری و سایر نهاد‌های مرتبط بر کمیت و کیفیت خدمات و کالا نیز نظارت کامل داشته و با هرگونه سوء استفاده احتمالی مقابله خواهند کرد.

وی افزود: طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز از اسفند ماه  96 آغاز شد و تا پایان فروردین 97 در مازندران اجرا می ‌شود .

محمدپورگفت: مردم و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می ‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه 124برای رسیدگی به سازمان صنعت، معدن وتجارت این استان ارائه دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز