خبرگزاری کار ایران

جانشین رییس ستاد خدمات سفر مازندران خبر داد:

اقامت بیش از 6 میلیون نفر شب مسافر نوروزی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۹۲۲

جانشین رییس ستاد خدمات سفر مازندران از اقامت6 میلیون و 237 هزار و 494 نفر شب مسافران نوروزی در استان از بیست و هفتم اسفند تا پنجم فروردین خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،علی نبیان صبح امروز در ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به استقبال مسافران نوروزی در نوروز 97 برای سفر به مازندرلن گفت: بر اساس آمار و اطلاعات در پنجم فروردین سهم مازندران از کل ترددهای جاده‌های کشور 6.9 درصد بوده است.

وی تعداد مسافران اقامت در مازندران در روز پنجم فروردین را یک میلیون و 175 هزار و 141 نفر شب اعلام کرد و گفت: «در سال گذشته در همین روز این میزان اقامت 799هزار و 473 نفر شب بوده است.

نبیان از اقامت 6میلیون و 237 هزار و 494 نفر شب مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های مجاز و مورد تأیید اداره کل میراث فرهنگی مازندران از بیست و هفتم اسفند تا پنجم فروردین خبر داد و به رشد 17 درصدی آن نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی اشاره کرد.

معاون عمرانی اعلام کرد که ستاد خدمات سفر مازندران بنا به ابلاغیه ستاد مرکزی تا هفدهم فروردین 97 فعال خواهد بود.

وی به فعالیت 39 نمایشگاه محصولات روستایی در بخش‌های مازندران اشاره کرد و افزود: هفت نمایشگاه سیاه‌چادر با همت مدیرکل عشایری استان نیز راه‌اندازی شده است.

نبیان همچنین گفت: بنا بر این است که در هر 22شهرستان دست کم یک نمایشگاه صنایع دستی راه‌اندازی شود.

وی اعلام کرد که در روز گذشته مازندران رتبه‌ی نخست جذب گردشگر را داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز