خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته امنیت و انتظامی ستاد اجرایی مازندران:

بیش از 11هزار نیروی پلیس تامین امنیت نوروزی مردم را عهده دار هستند

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۳۷

دبیر کمیته امنیت و انتظامی ستاد اجرایی مازندران گفت:بیش از 11هزار نیروی پلیس تامین امنیت نوروزی مردم را عهده دار هستند.

سرهنگ سیدتقی میرحسینی در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، اظهار داشت: بیش از 11هزار و 359 نفر نیروی ناجا بطور شبانه روزی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند.

وی افزود: 22قرارگاه اصلی در شهرستان ها و 56قرارگاه فرعی در استان و همچنین یکهزارو229 اکیپ گشت خودرویی ،موتوری و پیاده در سطح استان جهت حفظ امنیت تلاش می کنند.

دبیر کمیته امنیت و انتظامی ستاد اجرایی مازندران اعلام کرد:یک هزار و 930 نگهبان محله و 740 پلیس افتخاری در این ایام در تامین و حفظ امنیت مردم و مسافران نوروزی خدمات ارائه می کنند.

وی ادامه داد: توصیه می شود رانندگان در محل های مشخص اسکان پیدا کنند و از برپایی چادر به صورت انفرادی و اماکن خلوت خودداری کنند.

میرحسینی ، گفت:مردم و مسافران  از به همراه داشتن وسایل و اشیا گران بها در خودرو خودداری کنند و همچنین از رها کردن کودکان دراماکن عمومی خودداری کنند.

وی ایجاد نظم و ارامش برای مسافران ومردم را از وظایف مهم ناجا برشمرد و گفت: نیروی انتظامی به طور شبانه روزی  برای برقراری نظم و امنیت  مسافران و گردشگران نوروزی تلاش می کند.

میرحسینی با اعلام اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز گذشته 356 طرح ترافیک روان سازی در استان اجرا شده است، ادامه داد: در همین زمان 371 مورد همکاری در حفظ و امنیت و ایمنی سواحل در مازندران اجرا شد.

وی افزود: از 27 اسفند تا پایان روز چهارم فروردین سه هزار و 8 گشت و کنترل نظارت در استان اجرا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز