خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری مازندران در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد:

اقامت بیش از 105 هزار مسافر نوروزی در روستاهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۱۲۲

معاون گردشگری مازندران گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا 29 اسفند ماه بیش از 105هزار نفر ازمسافران گردشگران نوروزی در روستاهای مازندران شب اقامت داشتند.

به گزارش ایلنا از ساری،مهران حسنی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ، اظهار داشت: در مجموع مسافران نوروزی از 27  تا 29  اسفند 105 هزار و 400 نفر شب در مازندران اقامت کردند .

وی از بازدید 3 هزار و 718گردشگر و مسافر از اماکن تاریخی فرهنگی و موزه های استان مازندران خبر داد و گفت: مازندران بیش از 760 اماکن تاریخی و باستانی ثبت شده و17 موزه دارد.

معاون گردشگری مازندران تعداد گردشگران در روستاهای مازندران را 38 هزار و 400 نفر اعلام کرد و افزود: این میزان اقامت از ابتدای طرح نوروزی تاکنون نشان از ظرفیت بالای روستاهای مازندران در طبیعت گردی است، ظرفیت هایی که باید با اجرای طرح های مناسب ، شکوفا شود.

وی ، ادامه داد: مازندران بیش از سه هزار روستای ییلاقی و جلگه ای دارد که این مناطق جاذبه های خاصی برای طبیعت گری دارند.

حسنی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای توسعه بوم‌گردی روستایی در استان یادآور شد: روستاهای استان جاذبه های فراوانی دارند و می تواند به عنوان اقامتگاههای گردشگران مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز