خبرگزاری کار ایران

نامه سرگشاده نماینده کارگران مازندران به رئیس مجلس:

آقای لاریجانی!حق وزیر کار ، استیضاح نیست/تدبیر شما مانع اعتراضات کارگری خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۶۳۴

دبیراجرایی خانه کارگر و مسئول کانون بازنشستگان استان مازندران درنامه‌ای سرگشاده به رییس مجلس شورای اسلامی ، ازتبعات استیضاح وزیرتعاون وکاربه شدتئ اظهارنگرانی کرد.

به گزارش "ایلنا" ازساری، "نصرالله دریابیگی"  با اشاره به این مطلب که در شرایط دشوار و طاقت فرسای کنونی که جامعه کارگری و بازنشستگان با آنها مواجه هستند، خبر استیضاح وزیر دلسوز و پرتلاش و غمخوار کارگران، بر دردهای فراوان آنان افزوده است، تصریح کرده : برخی نمایندگان محترم مجلس با ارایه طرح استیضاح، آینده ناخوش بیمه شدگان وکارگران وبازنشستگان را ناخوش‌ترکردند.

درنامه این نماینده کارگری به دکترعلی لاریجانی آمده است: " دکترربیعی، برخاسته ازبطن کارگران است و برخلاف بعضی از مسئولان که سنت حسنه پیامبراکرم در بوسه زدن بردستان پینه بسته کارگران را فراموش کرده‌اند؛ درجمع آشنا وغریبه ومنظرعمومی خاضعانه دستان کارگر بازنشسته را می بوسد وبراین بوسه افتخارمی کند؛ آیا سزای چنین مدیری استیضاح و برکناری اوست؟ آیا این نوع برخورد با مدیر وزارتخانه‌ای عریض وطویل همچون وزارت تعاون وکار، نوعی نگاه واندیشه ارتجاعی وبازگشت به طاغوت وبرخورد با اندیشه مردم داری ومردم سالاری نیست؟

"دریابیگی " با تاکید براین که استیضاح چنین وزیری که درولایتمداری وعشق به آرمانهای نظام وانقلاب ومردم بی نظیراست، یا واکنش های تند واعتراضات گسترده کارگری مواجه خواهد شد، ادامه داده" هنوزجامعه کارگری وبازنشستگان بحث های نگران کننده ای همچون ادغام بخش درمان تامین اجتماعی و واریزحق درمان کارگران به خزانه دولت را فراموش نکرده اند که برخی ازنمایندگان محترم دست به امضاء شده وموضوع استیضاح وزیردلسوز ومردمی تعان وکار ورفاه اجتماعی را یه صحن مجلس آورده ودرد جامعه بزرگ کارگری وبیمه شدگان را دوچندان کرده اند.

وی گفته: گویا قرار نانوشته ای وجود دارد که برای چپاول کامل منابع کارگران می بایستی مجری نیز از جنس خودشان باشد؛ مگر چه اضطراری هست که عده‌ای دستپاچه وزیر را به مسلخ ببرند درحالی که ایام سرنوشت‌ساز تعیین دستمزد کارگران وبازنشستگان دردستورشورای عالی کاراست وکارگران به شدت نگران اوضاع هستند.

درپایان نامه این فعال کارگری درمازندران می خوانیم: " اکنون چشم های نگران کارگران وبازنشستگان ایران اسلامی  ضمن رصد اقدامات وآرای نمایندگان محترم ، بعد ازامید به عنایت خدای رحمان ، دل به تدبیر و درایت شما بسته است تا انشااله با رای قاطع به رد طرح استیضاح جناب دکترعلی ربیعی، مانع ازشکل گیری اعتراضات والتهابات درجامعه کارگری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز