خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بانک رسالت کشور:

بانک رسالت تا سال 1400 هیچ شعبه‌ای در سطح کشور نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۰۱۵

مدیر عامل بانک رسالت کشور تاکید کرد: بانک رسالت تا سال 1400 هیچ شعبه‌ای در سطح کشور نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا از ساری،حسین حسین‌زاده صبح امروز در پانزدهمین ستاد فرماندهی اقتصاد مقامتی در استانداری مازندران مشکل فعلی کشور را اقتصاد استوار بر پایه نفت دانست و اظهار داشت: به تبع این موضوع، توقعات از دولت نیز بالاست که بخشی از ایجاد این توقع متوجه خود دولت است.

وی با تأکید بر اینکه دولت‌محوری مشکلات عدیده‌ای به دنبال داشته و دارد، افزود: یکی از مبانی اقتصاد مقاومتی این است که راه‌کاری بیابیم که هیچ توقعی از دولت به جز وظیفه‌ی ذاتی‌اش که بهبود فضای کسب و کار است، نداشته باشیم.

مدیرعامل بانک رسالت کشور با بیان اینکه برخی از عناصر دولت مانع کسب و کار هستند، گفت: این موانع اگر تبدیل به بهبود فضای کسب و کار نشود، به نتیجه نخواهیم رسید.

وی با تأکید بر اینکه تمام اقتصاد یک کشور بر مبنای صنایع بزرگ، متوسط و کوچک نیست، افزود: بخش قابل توجهی از اقتصاد کشورهای پیشرفته بر مبنای کسب و کار خانگی است.

حسین‌زاده گفت: آمارهایی که تعداد مشاغل ایجاد شده بر اساس تعداد تسهیلات ارائه شده است، منطبق بر واقعیت نیست.

وی با اشاره به پایلوت بانک رسالت در روستای دادوکلا در منطقه دو دانگه شهرستان ساری در مازندران پس از استان‌های کرمان و خوزستان گفت: در بانک رسالت به این نکته توجه داشته‌ایم که فقط متخصص قرض‌الحسنه و کسب و کار خرد هستیم.

حسین زاده با بیان اینکه بانک رسالت در ابتدای سال 96تعداد 238شعبه در سطح کشور داشته که در پایان سال به 227شعبه کاهش یافته، ادامه داد: این بانک تا سال 1400 هیچ شعبه‌ای در سطح کشور نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا ،پانزدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران که قرار بود، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شود، به دلیل لغو پرواز وزیر از تهران به ساری با توجه به شرایط جوی، بدون حضور محمدجواد آذری جهرمی برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز