خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در آیین تکریم،تجلیل و معارفه دادستان مرکز مازندران؛

گسترش عدالت بدون یک نظام قضایی مقتدر اتفاق نمی افتد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۲۷۲

استاندار مازندران با اشاره به جایگاه مهم قضایی در کشور اظهار داشت:گسترش عدالت بدون یک نظام قضایی مقتدر اتفاق نمی افتد.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی امروز در آیین تکریم،تجلیل و معارفه دادستان مرکز مازندران با اشاره به جایگاه مهم قضایی در کشور اظهار داشت:گسترش عدالت بدون یک نظام قضایی مقتدر اتفاق نمی افتد.

وی افزود: دستگاه قضایی بدون ملاحظه حقوق هر کسی را سر جای خود قرار می دهد و هرگونه تعلل در این راه از جنس ناهمواری است.

استاندار مازندران همکاری و تعامل در لوای پرچم جمهوری اسلامی در جهت گسترش عدالت امری مهم دانست و گفت:ضرورت دارد در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بخشی از عقب ماندگی ها را جبران کنیم تحقق این امر نیز هماهنگی و تعامل همه جانبه را می طلبد.

استاندار مازندران افزود: ما در راه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مزاحمت های بیروی زیادی داریم و باید از مزاحمت های درونی جلوگیری کنیم و برای پیشبرد برنامه ها، دگرگونی ایجاد کنیم.

وی، ایجاد فرصت ها و هماهنگی ها رای توسعه جامعه مهم برشمرد و گفت: حذف اسیب های اجتماعی و مبارزه با بیکاری و ایجاد اشتغال باید در دستور کار قرار گیرد و خوشبتانه برنامه های خوبی پیش بینی شده است.

استاندار مازندران بر لزوم تقویت کارکرد تولید در استان برای کاهش دغدغه های جامعه تاکید کرد و گفت: ایجاد جامعه بانشاط با همدلی و یکپارچگی بخش های مختلف قابل تحقق است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز