خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران :

برخی مدیران به وظایف خود خوب عمل نمی کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۲۹۶

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از مدیران کل به وظایف خود خوب عمل نمی کنند و برخی از ادارات نیز خسته و بیمار هستند که نیاز به ساماندهی دارد.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران با مهم بر شمردن ترویج فرهنگ اظهار داشت: خیمه دین پشتوانه انقلاب اسلامی است ؛حفظ و نگهداری خیمه دین،ولایت و ارزش ها از وظایف مهم ما به شمار می آید.

وی با بیان اینکه چرا مازندران با 10 هزار و 400 شهید باید شمار زیاده پرونده در دادگاه داشته باشد،افزود: ما شهید دادیم تا حافظ ارزش های انقلاب اسلامی باشیم بنابراین برای حفظ این ارزش ها باید تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ خروجی که موجب امیدواری و خشنودی باشد نداریم بر لزوم توسعه و ترویج فرهنگ در راستای حفظ ارزش ها تاکید کرد.

 وی افزود:به استاندار مازندران تاکید کردم که به عنوان استاندار در سه حوزه استان،شهرستان و استانداری امورات استان را پیگیری کند.

آیت الله طبرسی ادامه داد:برخی از مدیران کل به وظایف خود خوب عمل نمی کنند و برخی از ادارات نیز خسته و بیمار هستند که نیاز به ساماندهی دارد.

وی گفت:استانداری موفق است که نخست عوامل زیر مجموعه ی خود را سرو سامان دهد و آسیب های موجود را شناسایی و مرتفع کند.ضمن اینکه برخی از مدیران هنوز به اقصاد مقاومتی جامه عمل نپوشاندند.

آیت الله طبرسی ادامه داد: با نزدیک شدن سال نو و نوروز 97 لازم است به غیر از خدمات نوروزی مظاهر مازندران را مذهبی کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب سیاسی نبوده و انقلاب اسلامی است ،گفت:اگر پشتوانه معنوی در جامعه کاهش پیدا کند انقلاب ما از بین خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت فرهنگ زهرایی در جامعه تاکید کرد و ترویج فرهنگ عمومی در جامعه را امری لازم دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز