خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

اولویت توسعه غرب مازندران بویژه رامسر بر محور گردشگری است

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۸۴

استاندار مازندران گفت:اولویت توسعه غرب مازندران بویژه رامسر بر محور گردشگری است.

به گزارش ایلنا،استاندار مازندران  با همراهی فرماندار و شهردار رامسر از برخی ظرفیت های گردشگری رامسر از جمله باغ ۳۳ هکتاری، بلوار تاریخی معلم و سواحل بازدید نمود.

محمد اسلامی  بیان داشت:یکی از نیازهای مردم در مازندران، توسعه متوازن بر اساس آمایش سرزمین است.
مقام عالی دولت در مازندران افزود: در غرب استان بویژه رامسر اولویت توسعه نیز در محور گردشگری است.
وی با بیان برخی از جاذبه های بکر رامسر نظیر جنگل و دریا گفت: باید از این ظرفیت ها استفاده نمود تا مدت اقامت گردشگران افزایش یابد و امیدواریم با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برخی موانع پیش رو در رامسر با رعایت حداقل ها و الزامات برداشته شود.
استاندار اظهار داشت: رامسر دارای ظرفیت های بالایی است و باید با ایجاد زیرساخت ها و جاذبه ها مدت اقامت گردشگران و سفر را افزایش داد.
اسلامی با اشاره به  در پیش بودن ایام نوروز ۹۷ و میزبانی استان از میلیون ها گردشگر، تصریح نمود: ستاد سفر در استان از دو ماه پیش تشکیل شده  است و تکالیف روشنی به اعضای ستاد و دستگاههای اجرایی ابلاغ شده  و باید به تعهدات و وظایف بدرستی و دقت عمل شود.
استاندار مازندران درپایان گفت: امیدوارم مردم و‌ مسافران با رعایت حفظ محیط زیست  و مناطق عاری از زباله، شاهد سالی پاک باشیم و باید زباله ها نیز مدیریت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز