خبرگزاری کار ایران

باحضور دکتر ربیعی انجام شد ؛

افتتاح طرح توسعه و استاندارد سازی اورژانس و هتلینگ بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۶۱۳

طرح توسعه و استانداردسازی اورژانس و ارتقای هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی ولیعصر (عج) قائمشهر با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید .

به گزارش ایلنا از قائم شهر ، طرح توسعه و استانداردسازی اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر در 2 طبقه به مساحت 2 هزار و 600 متر مربع در مدت حدود یکسال ساخته شد که برای این طرح 50 میلیارد ریال هزینه شده است . پروژه هتلینگ این بیمارستان منطقه ای شمال کشور با اعتبار 40 میلیارد ریالی و در مساحت 2 هزار متر مربع و در چهار بخش بستری انجام شد . 
گفتنی است بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر از سال 1354 در شهر قائمشهر به بهره برداری رسید و هم اکنون 260 تخت فعال دارد . مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران با دارا بودن پنج بیمارستان ملکی ، 14 مرکز درمانی سرپایی و دفتر اسناد پزشکی از لحاظ گستردگی و سطح ارائه خدمات در مجموعه درمان سازمان تامین اجتماعی کشور استان پنجم کشور به شمار می رود . 
همچنین مراکز درمانی تابعه تامین اجتماعی مازندران ، ارائه خدمات تشخیصی و درمانی از سطح مراقبت های سرپایی تا اقدامات فوریتی و فوق تخصصی قلب و عروق را انجام می دهد . 
براساس اعلام مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران ، از ابتدای امسال تا دی ماه 28 هزار و 200 مورد در این مراکز بستری و بیش از چهار میلیون مراجعه سرپایی بوده است . 
همچنین همزمان با سفر2 روزه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به مازندران پروژه ساخت و تجهیز ساختمان تصویر برداری و سی تی اسکن 16 اسلایس بیمارستان رازی چالوس در سه طبقه به مساحت یکهزار متر مربع و اعتبار 50 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید . 
پروژه ارتقای هتلینگ بخشهای بستری بیمارستان رازی چالوس نیز به مساحت یکهزار متر مربع در 2 بخش بستری با اعتبار 15 میلیارد ریالی نیز امروز به بهره برداری رسید . 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز