خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

صندوق رای، صندوق ثبات جمهوری اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۳۸۵

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:صندوق رای، صندوق ثبات جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش ایلنا از نوشهر، دکتر علی ربیعی در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های نوشهر ،چالوس و کلاردشت اظهار داشت: خدا را شاکریم که به 40 سالگی انقلاب رسیدیم و به کوری چشم آنهایی که می گفتند به این مرحله از انقلاب رسیدیم و 100 سالگی انقلاب را جشن می گیریم.

وی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی از آزادی یک ملت دفاع کردیم و می خواستند انرژی کشور را از ما بگیرند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروزهم جسارت می کنند واعلام کردند که نمی گذارند این انقلاب 40 ساله شود و باید این آرزو را به گور ببرند.

این مسئول با اشاره به اینکه در مقابل نسل آینده مسئولیت داریم، اظهار کرد: انقلاب یک قاعده اجتماعی بوده و دارای قانون است و دشمن به دنبال شبهه افکنی است.

ربیعی با اعلام اینکه نیاز جامعه امروز ما عمق بخشیدن به شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است گفت: صندوق رای، صندوق ثبات جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه برای فقر باید بیشتر برنامه ریزی کرد، ادامه کرد: برای رسیدن به یک میلیون شغل باید در دل برنامه ریزی های زندگی مردم تغییر ایجاد کرد و آن را به زندگی مردم متصل کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دو هدف اصلی دولت را اشتغال فراگیر و محدود کردن فقر برشمرد و افزود: با مدارا کردن و در کنار هم بودم مسائل ومشکلات مردم را حل کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در مازندران گردشگری نداریم بلکه مسافرگردی است، طرح جامع گردشگری داریم .

ربیعی اجرای برنامه جامع پرورش گل وگیاه در غرب مازندران را از برنامه های مهم برای ایجاد اشتغال عنوان کرد و ادامه داد:  پتروشیمی های بزرگ موفقیت نمی اورد.

وی با بیان اینکه سالمندی در روستاها نباید با فقر رو به روشود تصریح کرد: بیمه روستایی را در مازندران تقویت کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه رقم قابل توجهی در حوزه درمانی در چالوس انجام داده ایم و این وظیفه ماست، گفت: آمادگی برای نوسازی بیمارستان چالوس را داریم.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز