خبرگزاری کار ایران

فرمانده پدافند هوایی بابلسر:

نقش بی بدیل ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۷۱۳

فرمانده پدافند هوایی بابلسر گفت: ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،سرهنگ رحمت الله مولا صبح امروز در دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به گرامیداشت دهه فجر ،پیروزی انقلاب اسلامی ایران را انفجار نور دانست واظهار داشت:ملت ایران با ایمان به خدا ، اتحاد و همبستگی،ایمان قلبی به باور الهی و هدایت رهبرفرزانه در مقابل استکبار و ظلم طاغوت ایستادگی کردند و برگ زرینی را در تاریخ معاصر رقم زدند.

وی افزود: دشمنان اسلام از ابتدای انقلاب تاکنون با بکارگیری هرگونه ترفندی برآن شدند تا انقلاب ما در نطفه خفه کنند اما با هوشیاری ملت ایران و قوای نظامی بویژه ارتش موفق به اجرای نقشه پلید خود نشدند.

فرمانده پدافند هوایی بابلسر گفت:جمهوری اسلامی ایران درسی و سه سال گذشته در دفاع از گستره مرزهای دریایی ، هوایی و زمینی خود ، با وجود همه مشکلات و مضیقه ها ، گامهای بلندی برداشته است.

وی افزود:بعد از پیروزی انقلاب دشمن ما را وارد جنگ تحمیلی کرد و پس از آن تحریم و وجود داعش که هریک از توطئه ها و تهدیدها با اقتدار جمهوری اسلامی ایران ناکام ماند.

مولا گفت: از مولفه های اصلی اقتدار ایران می توان به وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهنمودهای ایشان، مکتب رهایی بخش اسلام و حضور همیشگی مردم در عرصه های مختلف اشاره کرد.

وی به تهدید دشمن اینبار با "نفوذ"اشاره کرد و ادامه داد: خطر نفوذ دشمن در دوره پسا برجام از هشدارهای مقام معظم رهبری بوده است .

فرمانده پدافند هوایی بابلسر ادامه داد: به اعتراف دشمنان این مرز و بوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت بزرگ و مقتدر شناخته می شود.

مولا گفت: ارتش همچون دیگر نهاد انقلابی تا پای جان دفاع از انقلاب و آرمان شهدا و ولایت فقیه دفاع می کندو هرگز اجازه هیچ حرکتی به دشمنان نخواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز