خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران خبرداد:

آغاز بهره برداری از 5 پروژه آب و فاضلاب روستایی مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۶۹۴

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر 5 پروژه شامل آبرسانی روستایی، ارتقای تصفیه خانه و فاضلاب روستایی در این ایام به بهره برداری می رسد .

به گزارش ایلنا از ساری ،مجید عبدالهی مدیر عامل آبفار استان در گفتگویی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک و تهنیت این ایام اظهار داشت: به یاری خداوند و تلاش مدیران امور و همکاران ساعی شرکت توانستیم 3 پروژه آبرسانی روستایی را در سطح روستاهای گلوگاه، بهشهر و نور آماده بهره برداری کنیم.

وی افزود: فاز اول پروژه فاضلاب روستایی در شورکا جویبار که از مدتها پیش آغاز شده بود و نیز پروژه ارتقای تصفیه خانه کلاردشت نیز در این ایام به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران این پروژه ها را شامل آبرسانی روستایی نظام محله گلوگاه، مجتمع آبرسانی روستایی زاغمرز بهشهر، مجتمع آبرسانی روستایی قلعه کتی نور، ارتقاءتصفیه خانه کلاردشت و فاز اول فاضلاب روستایی شورکا خواند و گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها 140921 میلیون ریال اعتبار هزینه شد که با افتتاح این پروژه ها 3445 خانوار 11 روستای استان با 10127 نفر از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

مهندس مجید عبدالهی افزود: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها حفر و تجهیز دو حلقه چاه، اجرای 25/25 کیلومتر خط انتقال و 4/47کیلومتر شبکه توزیع، احداث 5 واحد ایستگاه پمپاژ، خرید – نصب و راه اندازی 3 دستگاه دیزل ژنراتور و ساخت مخازن ذخیره زمینی به حجم 2050 مترمکعب انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز