خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

بینش توحیدی ارتش ایران را از ارتش دنیا متمایز می کند

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۶۷۱

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بینش توحیدی ارتش جمهوری اسلامی ایران آن را از ارتش دنیا متمایز می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در دیدار با فرمانده و اعضاء عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش مازندران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: علرغم همه توطئه های دشمن ،تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران در سال 1357 به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید.

وی با بیان اینکه دشمنان به هر طریقی از بدو انقلاب اسلامی تاکنون برای براندازی انقلاب تلاش کرده اند،افزود:

ارتش جمهوری اسلامی ایران از پیش از انقلاب تا کنون جان‌فشانی‌های بسیاری در راه حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی انجام داده و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حفاظت از مرز و بوم از فلسفه وجودی ارتش است ،گفت:ارتش بایستی با قوت تمام و آمادگی کامل در تمام احوال چشم ایران اسلامی در هوا و زمین باشد.

وی با اشاره به اینکه ارتش ما با ارتش دنیا قابل مقایسه نیست ،بینش توحیدی را ازشاخصه های مهم ارتش نام برد  و افزود:این بینش الهی آن را از دیگر ارتش دنیا متمایز می کند.

آیت الله طبرسی  بینش توحیدی را عامل موفقیت ایران اسلامی دانست و افزود:جنگ دشمن جنگ اقتصادی است اما ارتش ایران با هدف رضای خداوند باریتعالی و بینش توحیدی وارد جنگ می شود ،بنابراین در اسلام جنگ اقتصادی حرام است اما اگر برای اهداف الهی،توحید و اسلام و ترویج آن در دنیا باشد نوعی فداکاری و ایثار است.

وی اظهار داشت:با وجود ارتش و نیروهای نظامی ما امروز یک کشور مقتدربه لحاظ معنوی و نظامی در دنیا مطرح شدیم .

آیت الله طبرسی با اشاره به نقش بی بدیل ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروهای مسلح مانند بسیج، سپاه و مردم ایران از حریم وطن دفاع و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمنان بیفتد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: اصل فلسفه وجودی داعش در ایران از بین بردن انقلاب بوده است که با برکت حضور نقشه های قوای نظامی ما در مرزهای خارج از ایران سرکوب شدند.

آیت الله طبرسی گفت:امروز از امنیت قابل تعریفی در کشور برخوداریم که این امنیت مرهون جانفشانی های قوای نظامی ما است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز