خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

بهشهر دارای ظرفیت بالای نیروی انسانی است

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۹۹۰

فرماندار بهشهر گفت:شهرستان بهشهر دارای ظرفیت های بسیار بالایی نیروی انسانی در حوزه های سیاسی،اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی است که باید از آنها بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر،هادی خنجری در جلسه تودیع و معارفه فرماندار بهشهر اظهار کرد:انقلاب امروز ما حاصل خون شهدا و عزیزانی است که برای پایداری اسلام از جان و مال شان گذشتند و همین مردم صاحب انقلاب ما هستند.

وی ادامه داد:امروز وظیفه مدیران جامعه،خدمتگزاری به مردم است و از شعار باید عبور کرد و به شعور خدمت برسیم.

فرماندار شهرستان بهشهر با بیان اینکه تلاش مجاهدانه در سنگر خدمت، ادامه ی راه شهداست گفت:مردم از ما توقع خدمتگزاری دارند اگر امروز صدایی بلند شود جدا از موج سواری دشمنان نظام، ما از خود بپرسیم چه کوتاهی در حق مردم کردیم؟

هادی خنجری تصریح کرد:ما نیامده ایم که سهم تقسیم کنیم برای این آمدیم همه را در خدمت سهیم کنیم و از همه ظرفیت های سیاسی و معنوی استفاده کنین در دولت تدبیر و امید و اعتدال باید از همه سلایق سیاسی استفاده کرد و با وحدت همراهی و همدلی و مهربانی مسیر خدمت را تسهیل کنیم.

وی ادامه داد:شهرستان بهشهر دارای ظرفیت های بسیار بالایی نیروی انسانی در حوزه های سیاسی،اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی است که باید از آنها بهره برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز