خبرگزاری کار ایران

سفیر نروژ در ایران در دیدار با استاندار مازندران؛

زمینه های گوناگونی برای همکاری بین مازندران و نروژ وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۰۷

سفیر نروژ در ایران گفت: زمینه های مناسب و پرجاذبه ای برای توسعه همکاری مازندران و نروژ وجود دارد.

به گزارش ایلنا از ساری ،لارش نوردروم، سفیر کشور نروژ در ایران پس از بازدید از واحدهای تولیدی – صنعتی و ظرفیت های مختلف استان در دیدار با استاندار مازندران، این ظرفیت ها را ارزشمند ارزیابی نمود و خاطر نشان ساخت: با توجه به گسترش صنعت شیلات در نروژ و وجود ظرفیت های بالای مازندران در شیلات و آبزیان، در این حوزه ها می توانیم همکاری خوبی داشته باشیم.

نوردروم با بیان این که شرکت های نروژی در زمینه نفت و گاز در دریای خزر فعال هستند، گفت: زمینه های گوناگونی برای همکاری بین مازندران و نروژ وجود دارد ولی هدف اصلی ما ایجاد توسعه همکاری در زمینه نفت، گاز، آبزیان و شیلات است.

وی با اشاره به این که به دنبال ارتقا سطح همکاری های شرکت های نروژی و ایرانی هستیم و در بازگشت به تهران با شرکت های نروژی در خصوص توسعه همکاری در زمینه های مورد نظر گفتگو خواهیم نمود، افزود: توریسم برای ما هدف مهمی است و در زمینه صادرات غذا، میوه جات و سبزی نیز می توان همکاری نمود.

سفیر نروژ در ایران گفت: در سفر خود به مازندران زمینه های بسیار مناسب و پرجاذبه ای را برای توسعه همکاری در این زمینه مشاهده کرده ام.

گفتنی است؛ سفیر نروژ در ایران در سفر دو روزه اش به مازندران به منظور آشنایی با ظرفیت های استان از  برخی شرکت های تولیدی و صنعتی، واحدهای آبزی پروری، جاذبه های گردشگری، بندر نوشهر و ... بازدید کرده است.

نشست با فعالان و تجار مازندرانی از دیگر برنامه های سفر دو روزه لارش نوردروم به مازندران بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز