خبرگزاری کار ایران

محمد‌علی شیرسوار:

تعدیل نیرو در شهرداری کار غیر کارشناسی بود

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۹۷

محمد‌علی شیرسوارگفت:تعدیل نیرو در شهرداری کار غیر کارشناسی بود

به گزارش  خبرگزاری ایلنا از قائمشهر ، سی‌و‌مین جلسه علنی شورای پنجم در قائم‌شهر بعد از ظهر امروز بدون حضور رئیس و خزانه‌دار مالی آن برگزار شد.محمد‌علی شیرسوار ،عضو شورای شهر قائمشهر در نطق پیش از دستور خود با اشاره به اینکه دلیل انتخاب شهردار بومی آگاهی از وضعیت موجود و ارتباط با مردم و جامعه بود گفت: تعدیل نیروها ، تنها پس از ۱۷ روز از آغاز کار شهردار جدید تصمیمی غیر کارشناسی و ایجاد کننده فضای گلایه در بین کارگران ، کارمندان دانست.

شیرسوار در ادامه  با بیان نارضایتی از اجرای پروژه آسفالت خیابان مهمانسرا گفت:پروژه آسفالت خیابان مهمانسرا به عنوان اولین عملکرد فنی شهرداری در دوره جدید  ناامید کننده است و انتظار می رود که زودتر به حد مطلوب خود برسد.

وی در پایان نطق پیش از دستور خود در سه پرسش خواستار پاسخ شهردار در مورد علت تعدیل نیروها ، برنامه شهرداری در خصوص بیمه تکمیلی تامین اجتماعی ، حقوق و مزایای کارکنان و کارمندان ، برنامه عملی در خصوص مدیریت مالی کارخانه نساجی و انجام پروژه آسفالت در خیابان مهمانسرا شد.

لازم به ذکر است پس از پایان سخنان شهردار  قائمشهر برخی از اعضا در موافقت و یا مخالفت پاسخ ایشان سخنانی را بیان نمودند که در نهایت محمدعلی شیرسوار از پاسخ شهردار قانع نشد و خواستار اجرایی شدن ماده ۷۸ و استیضاح شهردار شد .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز