خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار مازندران خبرداد:

رتبه دوم مازندران در زیرساخت فناوری های نوین

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۲۷۲

معاون استاندار مازندران گفت: مازندران بعد از استان تهران دومین رتبه را در حوزه زیرساخت فناوری های نوین به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، حسن خیریانپور در دوازدهمین کنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت در دانشگاه علم و فناوری مازندران-بهشهر اظهار کرد: استان مازندران به جهت موقعیت جغرافیایی دارای ظرفیت و پتانسیل بالقوه و بالقوه در ابعاد مختلف است و استان باید با برنامه ریزی دقیق از ظرفیت ها بهره مند شود تا مازندران کارکرد ملی و فراکشوری یابد.

وی ادامه داد:مازندران دارای زمین های حاصلخیز،موقعیت خاص استراتژیک،3فرودگاه و 3بندر فعال و همجواری با پایتخت از امتیازات آن است و با گردشگری و اقتصاد فعال و پویا می تواند به تراز کشوری و فراکشوری تبدیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: مازندران در تولید 19محصول رتبه نخست در کشور دارد و در گردشگری،بوم گردی و صنایع دستی از توانمندی زیادی برخوردار است.

خیریانپور با بیان اینکه ایجاد دولت الکترونیک و هوشمندسازی یکی از برنامه های 8گانه دولت در رابطه با تحول نظام اداری است افزود: مازندران بعد از استان تهران دومین رتبه را در حوزه زیرساخت فناوری های نوین به خود اختصاص داد.

وی پیوند و ارتباط میان صاحبان قدرت را از برنامه های استاندار مازندران برشمرد و گفت: صاحبان قدرت سیاسی،صاحبان علم و دانش و صاحبان سرمایه و سرمایه گذاری باید در کنار هم قرار گیرند و برنامه ریزی های اصولی در راستای تسریع بخشیدن به روند توسعه انجام گیرد.

معاون استاندار مازندران گفت: دانشگاه ها باید در تولید و تجاری سازی علم و فعال سازی مراکز رشد در دانشگاه ها اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز