خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان مازندران خبر داد:

آزاد سازی 200 هکتار از اراضی ملی استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۶۹۹

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران از آزاد سازی و رفع تصرف 200 هکتار از اراضی ملی استان به ارزش 120 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی تقوی فرد گفت: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفاظت و صیانت از منابع ملی 200هکتار از اراضی ملی به ارزش120 میلیارد تومان خلع ید شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی تقوی فرد ادامه داد: طی 9 ماه اول سال جاری اراضی خلع ید شده از طریق اجرای احکام صادر شده به مساحت بیش از58 هکتار به ارزش بیش از 33 میلیارد تومان با تشکیل 71 فقره پرونده بوده است.

رییس حفظ حقوق بیت المال استان در ادامه افزود: در 6 ماه نخست سال جاری اراضی خلع ید شده از طریق تبصره ذیل ماده 55 قانون جنگلها نیز 788 فقره پرونده به مساحت بیش 141 هکتار و ارزش بیش 86 میلیارد تومان بوده که درمجموعه اراضی ملی خلع ید شده 859 فقره پرونده به مساحت بیش از 200 هکتار و به ارزش 120 میلیارد تومان بوده است.

رییس کل دادگستری استان در ادامه بیان داشت: در این خصوص در طی 9 ماه نخست سال جاری تعداد 8 جلسه به صورت اصلی و با حضور اعضای اصلی شورا و تعداد 22 جلسه فرعی دبیر خانه ای تشکیل شد و 117 مصوبه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان به پرونده های متجاوزین به حقوق عامه، به ویژه جنگل در شعب ویژه رسیدگی و با مجرمین برخود قاطع خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز