خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد خبر داد :

ثبت نام 127 شرکت و واحد تولیدی محمودآباد در سامانه بهینه یاب

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۵۵۴

فرماندار محمودآباد از ثبت نام 127 شرکت و واحد تولیدی محمودآباد در سامانه بهینه یاب خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،یحیی یوسف پور  با بیان اینکه تاکنون با همت دستگاه های ذیربط 921 نفر با اخذ تسهیلات در قالب مشاغل تولیدی و خدماتی در سطح شهرستان مشغول به کار شدند ، اظهار کرد : براساس برش اشتغال در استان که سهم محمودآباد ایجاد شغل برای هزار و 160 نفر بوده تاکنون با همت دستگاه ها ی ذیربط 921 نفر یعنی 80 درصد در شرکت ها و کار گاه ها با اخذ تسهیلات مشغول به کار شدند.

وی افزود : بیکاری یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری و تمام مسئولین بوده که با همراهی مردم باید تلاش مضاعفی  در زمینه اشتغال برای شهروندان به ویژه جوانان در سطح شهرستان فراهم شود.

یوسف پور با اشاره به اینکه در راستای حمایت از خانواده های تحت پوشش، نهادهای حمایتی تا کنون موفق به جذب صد در صد تسهیلات اهدایی شده ، گفت : با حمایت دستگاه های متولی امر اداره بهزیستی ، کمیته امداد و بسیج سازندگی موفق به جذب صد درصد تسهیلات اهدایی شده و به 151 نفر به میزان 24 میلیارد و نهصد میلیون ریال تسهیلات کم بهره در قالب طرح های اشتغال زایی پرداخت شد.

این مسئول از ثبت نام 127 شرکت و واحد تولیدی در سامانه بهینه یاب خبر داد و عنوان کرد : از این تعداد 54 واحد مورد تایید کار گروه های استانی قرار گرفته و 7 میلیارد و هشتصد و بیست میلیون تومان تسهیلات به شرکت ها پرداخت شد.

وی با اشاره به ابلاغ دستور عمل پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری از سوی دولت با هدف تقویت رونق تولید در روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر ، بیان کرد : دستگاه ها بر اساس وظایف خود، اقدامات لازم را اطلاع رسانی و هدایت  کار آفرینان و معرفی به بنگاه ها و بانک های عامل  ، ثبت نام در سامانه کارا وتشکیل کار گروه های فنی تسریع و تسهیل نموده و بانک های عامل در زمان مقرر اعتبارات تخصصی را به کار آفرینان پرداخت کنند.

فرماندار محمودآباد در پایان خاطر نشان کرد : ضمن تشکر از دستگاه های فعال به مدیران کم کار هشدار داده با توجه به عزم دولت در زمینه تولید و اشتغال اعمال و کم کاری پذیرفته نبوده و مدیران مربوطه باید در زمینه اشتغال و رفع دغدغه های مردم نقش موثری ایفا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز