خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

سلامت اداری از جمله خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید است

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۷۲۰

استاندار مازندران گفت: سلامت اداری از جمله خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد اسلامی، استاندار مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با اشاره به این که دشمنان نظام از همه تریبون ها و ظرفیت ها بر علیه کشور ما استفاده می کنند، گفت: همه کشورها برای قدرت آفرینی در جهت تامین منافع و امنیت ملی خود عمق راهبردی دارند، اگر عمق راهبردی امریکا، اسراییل و کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند، عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی، صرف نظر از مسایل ایمانی و اعتقادی، فلسطین است و این مساله ای است که مردم ما، قانون اساسی و امام راحل آن را تعیین کرده اند و همه دولت ها و فعالان از همه سلایق سیاسی از آن پیروی نموده اند و همین، عامل پیروزی و موفقیت ما در منطقه و فضای بین الملل است.

استاندار با بیان این که استراتژی امریکایی ها این است که چه با دیپلماسی و چه با زور منافع ملی خود را حفاظت کنند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران که با تقدیم شهدای گرانقدری به دست آمد، پایان بخش زورگویی ها و زیاده خواهی های استکبار امریکا در کشور ما بود، اگر چه امریکا با هزینه های گزاف برای ساقط کردن انقلاب و جمهوری اسلامی تلاش نموده لیکن تمام حرکات آنان بویژه در روزهای اخیر با حضور هوشمندانه و آگاهانه مردم در صحنه ناکام مانده است که باید از درک و اقدام مردم مازندران، نخبگان و همه نیروهای عمل کننده قدردانی نمایم.

اسلامی با بیان این که هیچ دستگاه و مسئولی حق ندارد کار مردم را به امروز و فردا موکول کند و هر مسئولی که کار مردم را بهنگام رسیدگی ننماید مورد مواخذه قاطع قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: همه باید خالصانه و صادقانه برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و دستگاه ها با مشارکت مردم و مقدورات خود پاسخگوی نیازهای مردم باشند و این مهم نیازمند حرکت جهادی است.

وی با اشاره به این که کسانی که نارضایتی برای مردم درست می کنند، کسانی که علیه دولت حرف می زنند، آب به آسیاب دشمن می ریزند، افزود: باید به دولت کمک کرد، دولت و ملت یکپارچه اند، این دولت برخاسته از مردم است، رای مردم، دولت را بر سر کار می آورد، باید مردم را با ارایه خدمات روزافزون امیدوار تر نمود.

 مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این که بنیاد مسکن استان تعهد نموده که در طرح های هادی روستایی بازبینی نماید، اظهار داشت: باید بتوانیم حوائج روستاییان را بدون این که زمین های ارزشمند را از دست بدهیم، برطرف نماییم.

استاندار با اشاره به این که روستاهای استان باید تقویت شوند، ابراز داشت: تسهیلات ارزان قیمت در جهت توسعه روستاها و تثبیت جمعیت روستایی است.

اسلامی، با اشاره به این که از شهرک های صنعتی خواستیم که ضمن بازدید مورد به مورد، گزارش دقیقی از وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان ارایه نمایند، گفت: سرمایه گذار واقعی کسی است که با خود منابع بهمراه بیاورد و در صورت لزوم دولت از او حمایت کند و در تلاشیم تا موانع واحدهای فعال و موثر را رفع کنیم.

رییس شورای اداری استان با اشاره به این که مردم و مسئولان استان باید با هم متعهد شوند که معضل پسماند و فاضلاب را رفع و حل نمایند، یاد آور شد: در پی آنیم تا با استقرار سپتاژ، فاضلاب ها در این مخازن تخلیه شود تا فاضلاب ها وارد رودخانه ها و زمین ها نشود و طرح تفکیک زباله از مبدا را در استان آغاز کرده ایم و امیدواریم برای همیشه این دغدغه ها خاتمه یابد.

استاندار با بیان این که چالوس پیشانی استان است و باید از مبلمان زیبایی برخوردار باشد، تصریح نمود: زیباسازی محیطی، پاکسازی محیطی و ایجاد جاذبه برای اقامت گردشگر در چالوس در دستور کار جدی قرار گیرد.

وی با بیان این که فقر، آسیب های اجتماعی را در پی دارد و دولت عزم جدی برای فقر زدایی و توانمند سازی قشر محروم جامعه دارد، تاکید کرد: مراقبت شود این تسهیلات بدرستی برای توانمند سازی افراد تحت پوشش در اختیار آنان قرار گیرد و در زمینه کسب و کارهای نوین از محل آی تی برای حل مشکل اشتغال دانش آموختگان استان اهتمام شود.

اسلامی از ارایه تسهیلات برای توسعه بوم گردی و گردشگری از محل صندوق توسعه ملی از دیگر ظرفیت های اشتغال یاد کرد و افزود: باید به جوانان کمک کرد تا در راه اندازی مشاغل خلاق و کسب و کارهای آسان توفیق یابند.

استاندار مازندران، با بیان این که دولت، اقدامات ارزشمندی را برای تحقق سلامت اداری انجام داده است، گفت: سلامت اداری از جمله خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید است.

مقام عالی دولت در پایان بر دیدار و گفتگو با مردم و رسیدگی به امور آنان از سوی مسئولین تاکید کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز