خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

کارگران از امنیت شغلی برخوردار نیستند/مشکلات زیادی دامنگیر مازندران است

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۱۹۸

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت:کسی که امنیت شغلی نداشته باشد نمی تواند به خوبی فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،نصرالله دریابیگی شامگاه امروز در نشست و هم اندیشی مشترک نمایندگان کارگران و بازنشستگان با محوریت اقتصاد مقاومتی در رشد و شکوفایی و توسعه امر تولید و اشتغال با اجرای صحیح قانون و حاکمیت عدالت اجتماعی با حضور استاندار مازندران که در ساری برگزار شد، با اشاره به نقش کارگران در توسعه و پیشرفت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: کارگران در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور نقش انکار ناپذیری دارند.

وی با مهم بر شمردن نقش کارگران در جامعه افزود: کسانی  که ندای حق طلبانه سر داده و سنگ زیرین آسیاب هستند، و در واحدهای صنعتی و اقتصادی و دیگر بنگاه ها  با رنج های بی شماری مواجه هستند ، متاسفانه در جنگ بین فقر و غنا خودشان امنیت شغلی ندارند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید عدالت اجتماعی را سفره بازنشتگان بیاورد از استاندار مازندران خواستار شد حد و جایگاه این سربازان صنعت و جبهه و جنگ (بازنشتگان ) را به خوبی درک کند چرا که امروز بازنشسته های ما با سیلی صورت خودشان را سرخ نگه می دارند.

وی با اعلام اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی استان با چالش مواجه شده است ، ادامه داد: در چند سال گذشته چیت سازی بهشهر به دستور آقای محجوب نزدیک به 800 میلیون به کارگرها در جهت حمایت از آنان پرداخت شده است.

دریابیگی با بیان اینکه مشکلات زیادی دامنگیر استان است گفت: امروز برخی از کارخانه های استان با مشکلات فراوانی همراه هستند و ما  بر این اعتقادیم  تنها مدیر سالم و متدین و دردآشنا می تواند مسائل و مشکلات این قشر از جامعه را درک کند.

وی درخواست کرد تا رئیس جمهور در برنامه ششم توسعه قانون همسان سازی را در جامعه ساری و جاری کند تا عدالت اجتماعی بر سر سفره کارگران و بازنشتگان جامعه گسترانده شود.

دریابیگی با بیان اینکه کارگران ما از امنیت شغلی برخوردار نیستند ادامه داد:کسی که امنیت شغلی نداشته باشد نمی تواند به خوبی فعالیت کند .

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با تاکید بر مدیریت مشارکتی در جامعه ، گفت:برای اینکه کارگر و کارفرما  مچون دو بال کبوتر با یکدیگر پرواز کنند و چرخه اقتصاد را شکوفا کنند مستلزم حمایت مدیران دولتی و دستگاه های اجرایی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز