خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مداخله های مدیریتی در مازندران بیداد می کند/اقتصاد تنها مشکل مردم نیست

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۱۵۶

استاندار مازندران گفت: در مازندران جناح بندی مشهود است که دوری از جناح بازی امری ضروری تلقی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه مردم مهمترین سرمایه کشور انقلاب و قدرت بازدارنده در مقابل دشمنان هستند توجه به این سرمایه مهم را امری لازم و ضروری دانست.

اسلامی با تاکید بر اینکه باید به مردم با عنوان سرمایه های مهم اجتماعی ایمان داشته باشیم افزود: باید این ظرفیت های اجتماعی را باور کرده و به آن اعتقاد داشته باشیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه مسائل گوناگون همچون انواع فساد اداری،مالی و اخلاقی در دستگاههای اداری وجود داشته که موجب تخریب سرمایه های اجتماعی می شود،گفت:  مداخله های اداری نیز رو به افزایش بوده که در جای خود نوعی آفت به شمار می آید.

اسلامی با اشاره فیش های نجومی که در جامعه مطرح می شود ادامه داد: فیشهای نجومی دربدنه دولت در همه وزارتخانه ها  نبود بلکه یک این این امر در یک وزراتخانه بود که موجی از بی اعتباری را در جامعه فراهم کرد و به این زودی ها هم پاک نمی سود.

استاندار مازندران بیان کرد:  اقتصاد تنها مشکل مردم نیست،بلکه تبیعض ها ،پارتی بازی های برخی مسئولین نیز بر شمار اعتراض مردم افزوده می شود مردم از این شرایط به سطوح آمدند.

وی با تاکید بر اینکه مداخله های مدیریتی در استان بیداد می کند گفت: هنوز در مازندران جناح بندی در استان مشهود است که دوری از جناح بازی امری ضروری تلقی می شود.

اسلامی توانمند سازی اقتصادی مردم را از اهداف استان عنوان کرد و ادامه داد: باید تدابیری اتخاذ شود تا آسایش نردم به خوبی فراهم شود.

وی با اشاره به گفتگوی شورا و بخش خصوصی گفت:گفت و گوی شورا و بخش خصوصی بر ای بسترسازی و هموار سازی به اقتصاد مقاومتی برای حمایت از فعالان اقتصادی است.

اسلامی افزود:حمایت از افراد واجد شرایط و صاحبان صنایع زمینه اشتغال را در استان فراهم می کند.

استاندار مازندران گفت: برای توسعه اقتصاد روستایی نیز روستاهای دارای ظرفیت شناسایی شود و اینکه مدیریت جوانگرایی در استان لحاظ شود و این باور برسیم  از نیروهای مستعد جوان بهره گیری کرده و از بزرگان و پیشکسوتان هم به عنوان مشاوره استفاده کنیم.

وی افزود: در ادارات  سیستم الکترونیکی را فعال تر کنیم و اختیارات دستگاهها را افزایش دهیم تا بتوانند به درستی پاسخگوی مردم باشند.

اسلامی با بیان اینکه  منابع دولت محدود است لازم است با توجه به زیرساختها از منابع مردمی در جهت توسعه و ارتقای اقتصاد استان بهره گیری کنیم.

 

وی افزود: اگر بودجه 97 انقلابی بسته شود چرخ اقتصاد به درستی به حرکت در می آید و شاهد همه جانبه توسعه در جامعه خواهیم بود.
 
  •  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز