خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

اقتصادمقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۱۵۳

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:اقتصادمقاومتی راه برون رفت از تمام مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان اینکه نارسایی های زیادی در جامعه وجود دارد که باید برطرف شود اظهار کرد: متاسفانه امروزه کار خرد به کلان و کارهای کلان به خرد سپرده می شود.

وی با اشاره به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی افزود:  در این شرایط دشمنان جمهوری اسلامی  با ابزارهای گوناگون و موج سواری در فضای مجازی دشمنی خود را با ایران به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید اهل درد و درک باشیم گفت: اقتصادمقاومتی راه برون رفت از تمام مشکلات اقتصادی است که مدیران یا باور ندارند و یا در این زمینه هماهنگ نیستند.

وی بیان  داشت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری،  هیات اندیشه ورز در استان تشکیل شود تا مسائلی که موجب پس رفت و یا پیشرفت نظام شد را مورد بررسی قرار دهند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه مردم بر گردن ما حق زیادی دارند و رسیدگی به امور مردم در اولویت برنامه های مدیران قرار گیرد گفت: شایسته است تا مدیران مشکلات مردم را بریی ودر صدد رفع آن اقدام کرده و در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دشمنان ما را رها نمی کنند و همیشه بیدار هستند گفت: باید با بیداری و آگاهی تمام نقشه های آنان را خنثی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز