خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری خواستار شد؛

ضرورت مطالبه اعتبار زباله سوز از دولت توسط استاندار

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۷۰۹

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: استاندار مازندران نسبت به تخصیص اعتبار کارخانه زباله سوز ساری به عنوان مدیر ارشد استان اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،علیجان شمشیربند عصر امروز در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به همایش شورای استان که در هفته گذشته در ساری برگزار شد و اهمیت این جلسه با تاکید بر مقوله فرهنگ اظهار کرد: با توجه به اینکه فرهنگ از مباحث مهم مطرح شده در این جلسه بود اما در اقامه نماز جماعت این امر دیده نشد.

وی افزود: اقامه نماز جماعت که به نوعی تاکید بر فرهنگ است اما پس از جلسه این مهم در این مراسم اتفاق نیفتاد مگر با حضور تعدادی اندک که جای بسی تاسف دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری به برگزاری نماز جماعت در شهرداری های مناطق تاکید کرد و گفت: تدابیری اتخاذ شود تا نماز جماعت در شهرداری های مناطق در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در حماسه 9 دی گفت: اگر در جایی تجمعی کوچک با شعارهای هنجار شکن در جامعه اتفاق می افتد دلیل بر این نیست مردم ضد نظام و انقلاب اسلامی باشند.

شمشیربند با تاکید بر اینکه ما هرگز از انقلابمان دست نمی کشیم و همیشه پایند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم ادامه داد:مردم نسبت به برخی مسائل مانند فقر و بیکاری وعملکرد و کوتاهی برخی مدیران معترض هستند و اما نسبت به اسلام و ولایت احساس مسئولیت می کنند.

وی افزود : مدیران از سرمایه اندوزی خوداری کنند و فرمایشات مقام معظم رهبری اجرایی کرده و پنبه را از گوش خود خارج کنند

شمشیربند پروژه کارخانه زباله سوز ساری را از مطالبات مهم شهرداری و شورا از استاندار مازندران اعلام کرد و گفت: استاندار مازندران نسبت به تخصیص اعتبار این کارخانه به عنوان مدیر ارشد استان اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با تشریح اینکه اعتبار این پروژه دولتی است گفت: می طلبد تا استاندار در تحقق آن تلاش کند و در صورت تامین اعتبار ما بتوانیم این پروژه را تا پایان 96 به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه حمل زباله ساری به بخش چهاردانگه به غیر از هزینه زیاد مشکلاتی زیست محیطی را برای مردم منطقه به وجود آورده است ،افزود :دفع غیر بهداشتی زباله ، آلوده شدن آبهای زیر زمینی از دغدغه های ما محسوب می شود.

عضو شورای اسلامی شهر ساری پیگیری پروژه کارخانه زباله سوز ساری را از مطالبات مهم شورا و مردم مرکز استان دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز