خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

دولت از کارآفرینان حمایت می کند

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۲۶۰

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت:سیستم دولتی پاسخگوی افراد بیکار نیست و باید از بخش خصوصی حمایت شود تا ایجاد اشتغال کنند.

به گزرش ایلنا،کامران اصغری در هفتمین اردوی سیاحتی ، فرهنگی و آموزشی اعضای هیات مدیره کانون های کارگری بازنشسته تامین اجتماعی مازندران در جزیره قشم ، اظهار داشت : دولت تدبیر و امید با تمام مشکلات اقتصادی تلاش می کند تا آمار اشتغال در جامعه بیشتر شود .

وی با تاکید بر اینکه تبعیض باعث ایجاد ناامیدی و ناراحتی در جامعه کارگری و بازنشستگان می شود ، افزود : برای رفع تبعیض در بین جامعه کارگری اراده جدی در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد.

اصغری تصریح کرد : شایسته یک کارمند ایرانی نیست که با توجه به کم بودن حقوقش ، کم کاری کند .

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران ادامه داد : اینکه کارگران تامین اجتماعی انتظار دارند از امکانات رفاهی کارمندان تامین اجتماعی استفاده کنند ، حرف منطقی است .

وی تصریح کرد : دولت از افراد کارآفرین حمایت خواهد کرد تا مشکل بیکاری کاهش یابد.

اصغری اظهار داشت : سیستم دولتی پاسخگوی افراد بیکار نیست و باید از بخش خصوصی حمایت شود تا ایجاد اشتغال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز