خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید مردمی برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۳۲۸

استاندار مازندران بر لزوم مردمی کردن برگزاری برنامه های دهه فجر در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،محمد اسلامی عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر مازندران درسالن شماره  2 استانداری با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید مردمی شود اظهار کرد: در زمینه مردمی کردن هرچه بیشتر برنامه های اجرایی، این مورد توجه جدی مسئولآن ادارات و نهادهای شهرستان قرار گیرد.

وی افزود:مازندران به دلیل تعلق خاطر به انقلاب اسلامی و آموزه های دینی خودشان را در برگزاری این مراسم مسئول می داند ،بی شک در هر چه باشکوه تر شدن این مراسم تلاش می کند.

استاندار مازندران بر لزوم توجه برگزاری دهه فجر در روستاها تاکید کرد و گفت: اگر چه بر اساس گزارشات این امر در سالهای گذشته وجود داشته است امسال نیز در پیوست فعالیت های شورای هماهنگی و مسئولان زیربط قرار گیرد.

وی با اشاره به عدم حضور برخی مدیران در مناسبت ها و برنامه ها خواستار شد تا برنامه های به مدیران استان مکاتبه شود تا در تقویم برنامه های خود لحاظ کنند.

اسلامی بر مدیران استان تکلیف کرد تا در سال آینده با کار جهادی،عقب ماندگی ها را جبران کنند تا در دهه فجر آینده دستاوردها و فعالیت های این دوره چهره ی متفاوت تر از گذشته باشد البته توجه به مناطق محروم نیز باید در شمار فعالیت های دهه فجر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تخریب باورهای مردم از سوی بیگانگان از طریق رسانه ها و شبکه های مجازی بصورت جدی دنبال می شود برگزاری چنین برنامه هایی را که دستاورد انقلاب اسلامی برای اثر بخشی افزون تر امری لازم و ضروری دانست.

استاندار مازندران در بخش دیگر از سخناش با یادآوری اینکه بر اساس آمار ثبت احوال مازندران در مبحث خانواده مازندران از وضعیت خوبی برخوردار نیست بر چاره اندیشی و مهار آسیب های خانواده تاکید کرد.

وی افزود:عده ای برآنند تا اذهان عموم را نسبت به انقلاب مخدوش کنند بنابراین گرامیداشت پیروزی انقلاب علاوه بر میثاق دوباره با انقلاب اسلامی به نوعی پاسخی مناسب به دسیسه های دشمنان است.

اسلامی ادامه داد: لازم است برای شاداب تر شدن برنامه های سال آینده هدف گذاری های مناسب برای اجرای این امر معین شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز