خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

فقر منشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی است/دولت برای زدون فقر تلاش کند

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۷۸۳

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر دولت نتواند گام اساسی برای کاهش و زدودن فقر بردارد مردم از انقلاب رویگردان می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران ترویج فرهنگ امر به معروف را در جامعه امری ضروری دانست و اظهار کرد: در اجرتی این فریضه نباید فقط به تذکر لسانی اکتفا کرد بلکه در عمل نیز باید این امر جاری شود.

وی با مهم بر شمردن تکریم ارباب رجوع و اینکه تکریم آنان در بروکراسی های اداری مطلوب نیست، افزود: تکریم ارباب رجوع در ادارات در حد تابلویی بر سر در ورودی های ادارات است اما در عمل برای ارباب رجوع ارزشی قائل نیستند .

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: متاسفانه مدیران کل ما اقتصاد مقاومتی را باور ندارند انتظار می رود استاندار مازندران برای تحقق این امر تلاش کنند.

وی یکی از بزرگترین مشکل کشور را فقر عنوان کرد و افزود: اگر بخواهیم در کشور و استان گام موثری برداریم لازمه ی آن زدون فقر از چهره ی استان است استانی که از هرگونه پتانسیل برای ایجاد اشتغال برخوردار است.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه امروز مردم بی انگیزه شدند یکی از علل آن را کم کاری دولت دانست و افزود: اگر دولت نتواند گام اساسی برای کاهش و زدودن فقر بردارد مردم از انقلاب رویگردان می شوند.

وی با اشاره به رواج بی حجابی در جامعه گفت:بی حجابی سیاسی بوده و به نوعی دهن کجی به دولت است اگر زمینه اشتغال در جامعه به خوبی فراهم باشد مسائل اینچنینی و دیگر آسیب های اجتماعی که ریشه در فقر دارد در جامعه اتفاق نمی افتد.

آیت الله طبرسی ادامه داد: بسیاری از کشاورزان ما از اینکه محصولات آنان با قیمت پایین خریداری می شود گلایه دارند باید تلاش کرد تا دست واسطه گرها از این حیث کوتاه شود

نماینده ولی فقیه در مازندران ترویج فرهنگ امر به معروف نیاز به نظارت عمومی است ترویج آن را در جامعه امری لازم و ضروری دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز