خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد:

اجرای 25 برنامه آموزشی به مناسبت هفته خاک در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۶۳۸

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از برنامه آموزشی ترویجی به مناسبت گرامیداشت هفته خاک در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در محمودآباد، احمد صادقی اظهار داشت: ۲۵ برنامه آموزشی ترویجی به مناسبت گرامیداشت هفته خاک از ۱۲ تا ۱۸ آذرماه امسال با شعار "همه چیز از خاک شروع می‌شود " برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه های آموزشی تحت عنوان جایگاه و اهمیت خاک، حفاظت از خاک و نقش آن بر توسعه پایدار کشاورزی و امنیت غذایی اعم از کارگاه آموزشی و جلسات سایت الگویی با حضوربیش از ۳۰۰ بهره‌بردار در ۲۲ روستای شهرستان محمودآباد اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد بیان داشت: همچنین این شهرستان مبادرت به اجرای یک همایش با عنوان خاک، سرمنشاء حیات با حضور مدیر محترم ترویج سازمان، پژوهشگران عرصه کشاورزی، کارشناسان، کشاورزان پیشرو در مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز و دو همایش سراسری دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها با هماهنگی بخشداری های دو بخش مرکزی و سرخرود نموده است.

صادقی خاطرنشان کرد: توزیع اطلاعیه‌های آموزشی، ارسال پیامک و درج شعار در سربرگ نامه‌های اداری از دیگر اقدامات ویژه جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد در این ایام بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز