خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان مازندران خبر داد:

رتبه دومی مازندران در در جرایم مهم کشور

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۵۲۱

رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: با بررسی های انجام گرفته از طریق سیستم، استان مازندران رتبه دوم کشوری را در خصوص 10جرم مهم در کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد با بیان این مطلب افزود: یکی از موضوعات مهمی که در این استان وجود دارد برخی اعمال و رفتاری است که مردم باید به آن توجه بسیاری داشته باشند تا در زندگی و جامعه به مشکل برخورد نکنند.

رییس کل دادگستری استان مازندران ادامه داد: با بررسی های انجام گرفته از طریق سیستم کشوری در خصوص 10 عنوان جرم مهم، متاسفانه استان مازندران رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است که بیشتر پرونده ها در این استان مربوط به اهانت ، تهدید،‌ تخریب ،طلاق ،مهریه واختلافات خانوادگی است.

وی ادامه داد: در بعضی از مسائل مانند درگیری، قبل از اعمال نظر کارشناس در رابطه با جرم صورت پذیرفته این رفتار ناآگاهانه مردم باعث درگیری و اهانت به یکدیگر در جامعه می شود.

رییس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه استان ازجمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و به ویژه صدا و سیمای مرکز استان باید تلاش بیشتری در خصوص فرهنگ سازی درجامعه انجام دهند چرا که می توانند بیشترین بازدهی را داشته و نقش بسزایی در این امر از خود ایفا کنند.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان نیز در این خصوص اقداماتی را از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری انجام داده است؛ ولی این امر همت استانی را می طلبد و باید تمام دستگاههای استان دست در دست هم داده تا بتوانند این معضل اجتماعی را با کمک مردم به کمترین نقطه آن برسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز