خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران:

مطالبات کارگران در بودجه سال 97 شفاف سازی شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۴۴۷

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران گفت:دربودجه سال 97 باید مطالبات کارگران بازنشسته،خصوصا بیمه کارگران ساختمانی و پرداخت بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر،اولین جشنواره یلدایی با همت اتحادیه زنان خانه کارگر  مازندران در ساختمان قدیمی شهرداری شهرستان قائم شهر با حضور دبیر و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان مازندران و جمعی از اعضای شورای شهر قائم شهر افتتاح شد.

نصراله دریابیگی با اشاره به وضعیت اسفبار معیشتی کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: حدود 65 درصد کارگران بازنشته تامین اجتماعی دارای حقوق حداقلی می باشند و حدود 95 درصد کارگران دارای قرارداد های سفید امضای موقت که این امر بسیار نگران کننده است.

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در ادامه با بیان این موضوع که بودجه سال 97 باید شفاف سازی شده باشد گفت: مطالبات کارگران بازنشسته،خصوصا بیمه کارگران ساختمانی و پرداخت بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی باید عملیاتی شود.

لازم به ذکر است این جشنواره از امروز به مدت 3 روز در غالب 15 غرفه که شامل صنایع دستی ، شیرینی و غذا های محلی می باشد برگزار می گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز