خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد خبرداد:

اشتغال 62درصد از متقاضیان کار در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۱۴۸

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت : از ابتدای سال جاری ۶۲درصد از متقاضیان اشتغال در محمودآباد مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در محمودآباد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد، یحیی یوسف پور اظهار داشت: بر اساس سامانه رصد، بیش از هزار و صد نفر سهمیه اشتغال شهرستان محمودآباد تا پایان سال جاری است که تا کنون ۶۲درصد آن به تعداد ۷۲۲ نفر در فرصت های شغلی راه اندازی شده مشغول به کار شدند.

وی افزود: برای اجرای برنامه ششم در کشور باید ۹۷۰ هزار نفر تا پایان سال ۹۶ ایجاد شود که دولت تمهیدات خوبی در قالب سامانه بهینیاب و طرح تسهیلات روستایی و مشاغل خانگی و طرح کارورزی بند د تبصره ۱۶ اتخاذ نموده، که تحقق این مهم نیاز به همراهی و تلاش بیش از پیش تمامی دستگاههای دولتی این حوزه را داراست.

نماینده عالی دولت در شهرستان محودآباد گفت: برای کارورزی و بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی سهمیه شهرستان ۱۵۳ فارغ التحصیل بیکار است، که در این راستا ۴۷ واحد صنعتی اعلام آمادگی کردند و تا به امروز ۱۳ نفر مشغول بکار شدند.

وی ادامه داد: در ردیف تبصره ۱۶ بند د از محل کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان تسهیلات بانکی به این شهرستان تخصیص داده شده است که در قالب اجرای ۵۴۳ طرح اشتغالزایی مبلغ ۹۱۵ میلیون تومان برابر با ۸۵درصد آن اختصاص داده شده است.

یحیی یوسف پور بیان داشت: برای اجرای همین ردیف و از محل اداره بهزیستی مبلغ یک میلیارد و ۱۳۵ میلیون تسهیلات بانکی به این شهرستان تخصیص داده شده است که در قالب اجرای ۵۱ طرح اشتغالزایی ۸۸۰ میلیون تومان برابر ۷۶درصد آن اختصاص یافته است.

فرماندار محمودآباد گفت: از محل اعتبارات بسیج سازندگی مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان در قالب اجرای ۱۹ طرح اشتغالزایی پرداخت شده است.

رئیس ستاد رفع موانه تولید و اشتغال شهرستان محمودآباد اظهار داشت: در بحث پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش سامانه بهنیاب صنعت و معدت و تجارت به واحدهای صنعتی ۲۸ واحد صنعتی اقدام به ثبت نام نمودند که ۲۰ واحد معرفی به بانک شدند که ۳ واحد صنعتی موفق به اخذ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات شدند.

یوسف پور در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه کشاورزی ۹۹ متقاضی جهت اخذ تسهیلات بانکی اقدام به ثبت نام نمودند که ۳۷ طرح مصوب شده و ۱۱ متقاضی موفق به اخذ ۳ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان تسهیلات از بانک عامل شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز