خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبرداد:

انعقاد تفاهم نامه بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و امور بانوان استانداری مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۴۷۶

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از انعقاد تفاهم نامه فی مابین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر،امور بانوان استانداری مازندران خبر داد .

مریم جمشیدی امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا از انعقاد تفاهم نامه فی مابین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر،امور بانوان و خانواده استانداری و نماینده انجمن معتادان گمنام در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای اهداف چشم انداز جمهوری اسلامی ایران و تحقق سیاست های کلی نظام در امر مبارزه با مواد مخدر ابلاغی مقام معظم رهبری  مبنی بر کاهش 25 درصدی آمار اعتیاد و کاهش طلاق تا پایان برنامه ششم توسعه است.

وی افزود:بر اساس این سیاست کلی نظام،پیشگیری از اعتیاد با رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و جلب مشارکت اجتماعی امری لازم و ضروری است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: انجمن معتادان گمنام با برگزاری جلسات بهبودی و بهره گیری از بهبودیافتگان جهت عدم بازگشت دوباره و ارتقای سلامت روانی بیماران و بهبود یافتگان فعالیت می نماید.

جمشیدی افزود:به منظور بهره گیری از ظرفیت بالقوه انجمن معتادان گمنام و پتانسل آن در پیشگیری از اعتیاد و حمایت از بهبود یافتگان و خانواده های آنان این تفاهم نامه امضاء و منعقد شده است.

وی با اشاره به انعقاد این تفاهم نامه در هجدهم آذر ماه سالجاری گفت: این تفاهم نامه با هدف همکاری در انتشار پیام بهبودی و سهولت دسترسی معتادان به جلسات بهبودی،برگزاری پنل های معرفی برنامه های رایگان به گروههای هدف ،اطلاع رسانی غیر حضوری در تابلوهای اعلانات مراکز ذیربط و برگزاری غرفه و نمایشگاه با هدف اطلاع رسانی به معتادان است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ،ایجاد بستر مناسب جهت برگزاری پنل های معرفی بهبود های انجمن معتادان،هماهنگی با امور بانوان فرمانداری ها،کمک به اطلاع رسانی غیر حضوری در تابلوهای ادارات و در اختیار قرار دادن فضای جلسات بهبودی در سطح استان را از جمله تعهدات این تفاهم نامه عنوان کرد.

جمشیدی افزود:امیدواریم این تفاهم نامه و اقدامات فی مابین  به کمک پیشگیری  از این آسیب بزرگ و عدم بازگشت کسانی که پاک شدند منجر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز