خبرگزاری کار ایران

حسن خیریانپور در یازدهمین جلسه شورای اداری استان مازندران :

پژوهش موجب بقای نظام های آموزشی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۱۴۱

اهمیت وقایع اربعه در زندگی هر فرد ضروری است فرمانداران نسبت به تشکیل جلسات ثبت وقایع حیاتی در شهرستان اهتمام ویژه را معمول دارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در یازدهمین جلسه شورای اداری استان مازندران که به منظور تودیع و معارفه مدیرکل جدید اطلاعات در محل استانداری مازندران برگزار شد ، نامگذاری 25 اذر ماه مصادف با روز پژوهش را در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران نشانه اهمیت پژوهش در نظام آموزشی و مایه بقای نظام های آموزشی دانست و افزود: بر اساس تأکیدات مهندس اسلامی استاندار محترم  مازندران با تدابیر متخذه ، برنامه های هفته پژوهش در استان مازندران به دقت مورد پیگیری قرار گرفته و شاهد نتایج موثری در استان بودیم .

وی به در پیش بودن روز وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت دکتر مفتح اشاره کرد و ضمن گرامیداشت روز حمل و نقل و ثبت احوال گفت: اهمیت وقایع  اربعه در زندگی هر فرد ضروری است فرمانداران نسبت به تشکیل جلسات ثبت وقایع حیاتی در شهرستان اهتمام ویژه را معمول دارند.

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و دبیر شورای اداری استان به بیان روز ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی در مناسبت های پیش رو پرداخت و گفت: تشکیل و برگزاری جلسات مستمر شورای مدیریت بحران در استان و شهرستانها  با هدف برنامه ریزی و پیش بینی تمهیدات برای  مصون سازی در برابر حوادث طبیعی  ضروری است .

حسن خیریانپور با تجلیل از عملکرد سبحانی در مدت مسئولیت در سمت مدیرکل اطلاعات استان ، ایشان را در ایفای بهینه وظایف از مدیران موفق و توانمند توصیف نمود و افزود: ایشان با مدیریت هوشمندانه و با تعامل مثبت و اشرافیت بر امور استان توانست در جهت تأمین امنیت عمومی با همکاری همه دستگاه ها به ویژه اعضای شورای تأمین استان نسبت به ایفای مطلوب وظایف محوله اقدام مؤثر بعمل آورند.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران ضمن تبریک به امیری مدیرکل جدید اطلاعات استان ، از خداوند سبحان برایشان آرزوی توفیق و موفقیت نمودند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز