خبرگزاری کار ایران

دومین سالگرد سردار عباسعلی علیزاده شهید مدافع حرم جویبار برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۴۲۱

دومین سالگرد سردار عباسعلی علیزاده شهید مدافع حرم جویبار در مصلا الغدیر با حضورسردار مسگریان ومردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از جویبار ،به مناسبت دومین سالگرد سردار شهید عباسعلی علیزاده اولین و تنها شهید مدافع حرم شهرستان جویبار، عصر دیروز مراسمی در مصلا الغدیر با حضورسردار مسگریان ومردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد. 

سردار مسگریان ضمن اشاره به شکست داعش و همپیمانانش در عراق و سوریه ، ایجاد این گروه تروریستی تکفیری را برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران و انحراف افکار عمومی از موضوع فلسطین دانست و با اشاره به تاکید امام خمینی (ره) درباره اهمیت فلسطین به عنوان موضوع اصلی در جهان اسلام ، پروزیهای چشمگیر نیروهای مقاومت و مدافعان حرم را نتیجه رشادتهای شهدایی مانند شهید علیزاده قلمداد نمود و فرمود : راه فلسطین حتما از کربلا می‌گذرد و ابتدا می‌بایست دستنشاندگان اسرائیلی در کشورهای اسلامی سرنگون میشدند تا اکنون نیروهای مقاونت به مرزهای فلسطین برسند ‌.

وی با اشاره به شکست های پی در پی دشمنان نظام اسلامی ، به پروژه های تجزیه کردستان عراق ، بحران استعفای سعد حریری در لبنان ، کودتا در یمن توسط نیروهای وفادار به علی عبدالله صالح را اشاره نمود و افزود : دشمنان‌ما در تمامی این پروژه ها شکست خوردند و اکنون پروژه دیگری را با تصمیم ترامپ به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس آغاز کرده‌اند که به حمد خدا این نیز با شکست مواجه خواهد شد .

گفتی است شهید علیزاده در تاریخ ۲۹ آذر سال ۹۴ در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز