خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری مازندران تاکید کرد؛

لزوم در نظر گرفتن آمایش سرزمینی در مراکز مشاوره کارافرینی

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۸۴۵

مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: اخلاق حرفه ای به عنوان امر بدیهی پس از حوزه تخصصی کار باید مورد توجه مراکز مشاوره کارآفرینی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری,علیرضا یونسی صبح امروز در  پنجمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری با محوریت ایجاد فرصت های شغلی در حوزه بانوان و بررسی ایجاد توسعه مراکز مشاوره و خدمات آفرینی ویژه بانوان ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کار را از مهترین دغدغه های جامعه برشمرد و اظهار داشت: جامعه ای به سمت توسعه و تعالی حرکت می کند که آن جامعه عالم تر و با فضیلت تر باشد.

وی با اشاره به فعالیت های مراکز مشاوره کارآفرینی در جهت افزایش سرعت کارافرینانه افزود: اخلاق حرفه ای به عنوان امر  بدیهی پس از حوزه تخصصی کار باید مورد توجه این مراکز قرار گیرد.

مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری مازندران  با بیان اینکه عدم مراقبت از مراکز مشاوره آفتی است که کشور با آن مواجه است برلزوم مراقبت از این مراکز تاکید کرد تا از اختیارقانونی خود عدول نکنند.

یونسی گفت: مراکز مشاوره کارآفرینی باید به صورت عام و خاص نیازمندیها و اولویت های جامعه را با در نظر گرفتن آمایش سرزمینی مورد توجه قرار دهد.

وی افزود:با در نظر گرفتن اینکه اقتصاد و فرهنگ در برخی از حوزه ها آسیب پذیر است  وجامعه به انسان های عالم،متعهد در جهت توسعه و ارتقای اشتغال نیاز دارد  بر عدم دخالت سازمان های غیر مسئول بر سازمان های مسئول تاکید کرد.

یونسی ادامه داد: مدیران و شخصیت هایی که بر اریکه اداره یا سازمانی تکیه می زنند فارغ از برخی مسائل در تحقق اهداف دولت کوشا بوده و در تخصص خودشان پاکدست و پاک چشم باشند و مسئولیت را طعمه نکنند.

وی با اشاره به فعالیت مراکز مشاوره کارآفرینی واگذاری برخی از این مشاوره را به بانوان امری لازم دانست،گفت: به دلیل روزامد شدن تکنولوژی و فناوری بایستی آموزش در صدر امور قرار گیرد چرا که برخی از کشورهای توسعه یافته زیر بنای توسعه خود را بر آموزش بنا نهادند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران به اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود:  دولت تدبیر و امید با ورود به حوزهای مختلف آسیب های اجتماعی از جمله طلاق،اعتیاد موجب شد تا از رشد شتابنده طلاق در جامعه جلوگیری شود.

وی به فعالیت مراکز مشاوره اورژانس اجتماعی در حوزه کنترل آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: محلات آلوده در این دولت ساماندهی شدند.

یونسی ادامه داد:  گسترش مراکز مشاوره کارآفرینی موجب می شود تا کلاهبردان بر سر افراد جویای کار کلاه نگذارند  و اینکه ارتباط منطقی و پایدار بین فعالیت های کارآفرینانه فضای کسب و کار ایجاد می شود.

وی بر لزوم راه اندازی مراکز مشاوره روستایی تاکید کرد و افزود: بسیاری از کشورهای توسعه یافته فعالیت خود را از اقتصاد خرد شروع می کنند بنابراین ارتقا و توسعه اقتصاد در روستاها لازم و ضروری است.

یونسی با اشاره به اینکه هر کشوری اگر با اینهمه موسسات مالی رنگانگ مواجه می شد به طور حتم اقتصاد آن کشور فلج می شد از فعالیت 121 موسسه غیر انتفاعی مالی در استان خبر داد و گفت: بسیاری از این موسسات در دولت تدبیر ساماندهی شدند .

مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری مازندران افزود: تمام کشورهای استکبار با تمام ظرفیت های خود برای براندازی جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند و هر کشوری به جزء ایران اگر با این همه تهدیدهای گسترده و تحریم های فلج کننده مواجه بودند حکومت آنها کمتر از یک سال براندازی می شد.

یونسی با اعلام این مطلب ادامه داد: اما انقلاب اسلامی ایران همچنان پایدار است و بیشتر مشکلات جامعه امروز ما ناشی از فشارهای قدرت های استکبار و سلطه گر است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز