خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبرداد:

آغاز طرح زمستانه پلیس راه مازندران از امروز

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۱۲۶

رئیس پلیس راه مازندران گفت: طرح زمستانه پلیس راه مازندران از امروز تا 20 اسفندماه سال جاری در محورهای مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،سرهنگ علیرضا قدمی صبح امروز در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه  با بیان اینکه  طرح انتظامی ترافیکی به مدت  سه ماه در چهار محور اصلی ، کوهستانی و برف گیر  مازندران برگزار خواهد شد ،  اظهار داشت : این طرح از امروز تا 20 اسفندماه سال جاری در محورهای هراز ، کندوان ، کیاسر و سوادکوه  توسط واحدهایی از پلیس راه و راهور ، راهداری ،  اورژانس ، هلال احمر ، آتش نشانی و  سایر ارگانهای مرتبط برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای تسهیل امور  ترافیکی  انجام خواهد شد، بازنگه داشتن محورهای  مواصلاتی،  افزایش انضباط ترافیکی ، ایمنی وسایل نقلیه ، مدیریت بهتر  حوادث  ترافیکی در زمان ریزش برف ، کولاک وسقوط  بهمن و رسیدگی بموقع به تصادفات و کمک به مصدومان و در راه ماندگان را از اهداف مهم این طرح عنوان کرد.

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه حضور شور انگیز و با صلابت  در این رزمایش نشان دهنده عزم همه دستگاهها ی مربوط  در راستای مسئولیت های محوله است، گفت:  همه تلاش گران در عرصه ترافیک با تکیه بر فضل الهی و  هماهنگی های صورت گرفته  بتوانند امسال نیز همچون گذشته با کمترین مشکلات  در انجام ماموریت خود موفق باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز