خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبرداد:

حمایت از زراعت چوب در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۸۹۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: طرح زراعت چوب در دستورکار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد و از سرمایه‌گذاران در این زمینه حمایت خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ساری ،دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مازندران یکی از صنایع بزرگ چوبی را در کشور دارد و برای تامین ماده اولیه آن با اجرای طرح تنفس جنگل برداشت چوب محدود شد و باید تولید چوب داشته باشیم

وی افزود: طرح زراعت چوب هم در اراضی مستثنیات و هم اراضی مرتعی تخریبی در دستورکار وزارت جهاد کشاورزی است و از سرمایه‌گذاران در این زمینه حمایت خواهیم کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: منابع طبیعی و آبخیزداری با زراعت چوب و کاشت درختان سریع الرشد در اراضی که مورد تخریب قرار گرفت، چوب مورد نیاز کشور و استان را تهیه و تولید کرده و در اختیار کارخانه‌ها قرار خواهد داد.

حیدرپور با اشاره به تصویب یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلاری تسهیلات اشتغال روستایی در مجلس شورای اسلامی، افزود: آیین نامه این طرح ابلاغ شد و چهار درصد اعتبارات سهم مازندران است که حدود نیمی از آن به بخش کشاورزی مازندران اختصاص دارد.

وی گفت: روستاییانی که در روستا‌ها سکونت دارند برای اشتغال جدید و فعالیت در زمینه تولید گیاهان دارویی و گل محمدی می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز