خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

توسعه گردشگری امری مهم در ارتقای اقتصاد جامعه است

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۹۲۵

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:گردشگری نیاز به زیر ساخت دارد.و جاده ها نیز باید برای ورود گردشگران و سرمایه گذاران آماده باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی در نشست صمیمی علما،ائمه جمعه،مسئولین و مدیران روحانی نهادهای رهبری و حوزه ای علمیه استان با استاندار مازندران در سالن اهل البیت (ع) با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص)و هفته وحدت اظهار داشت:  متاسفانه  به حوزه صنعت ،گردشگری و کشاورزی  به خوبی پرداخته نشده است.

وی افزود: علمای ما در طول تاریخ انقلاب  همچنان با ولایت فقیه همراه بود و هیچگونه مشکلی با دولت ها نداشته اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:استان مازندران از ابتدای بیعیت خود با امان راحل همچنان بر سرباز انقلاب بوده و از آن تبعیت می کند.

وی بر تعامل افزون تر با روحانیون تاکید کرد و افزود: همفکری و همزبانی با روحانیت می تواند بخشی از مشکلات را حل کرد و اینکه ما به این وحدت و همگرایی در استان و کشور نیاز داریم.

آیت الله طبرسی خطاب به استاندار گفت:  دولتمردان زیر مجموعه شما به  اقامه نماز جماعات بیشتر توجه داشته باشند و اینکه در ادارات  ونماز جمعه  نیز به این امر مهم توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه ما نتوانستیم از فرصت های موجود استان استفاده کرده و کارهای زیر بنایی انجام دادیم ادامه داد: خیلی تلاش کردیم اما هرگز نتوانستیم برای مسیولین محرومیت استان را ثابت کنیم.

آیت الله طبرسی ادامه داد: برخی از دولتمردان بر این باور بودند چون طبیعت مازندران خدادای است هیچگونه مشکلی  ندارد اما با حضور رهبر انقلاب در مازندران باعث شد تا مشکلات و ضعف های استان دیده شود.

وی محرومیت استان را مزمن دانست و گفت:اما اینطور نیست که این مشکلات قابل حل نباشد.

نماینده ولی فقیه بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: دو معضل مهم ،پارتی و پول باید از ادارات استان حدف شود.

وی اصلاح نظام خانوادگی ادارات را امری  لازم و ضروری دانست و گفت: باید اقتصاد مقاومتی و تاکید مقام معظم رهبری در این امر به خوبی در ادارات استان پیاده شود.

آیت الله طبرسی  به مشکلات استان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه در بخش های صنعت ،کشاورزی و گردشگری رضایتمندی کامل وجود ندارد.

وی گردشگری و توسعه این صنعت را امری مهم در ارتقای اقتصاد جامعه دانست و عنوان کرد:گردشگری نیاز به زیر ساخت دارد.و جاده ها نیز باید برای ورود گردشگران و سرمایه گذاران آماده باشد.

آیت الله طبرسی به حمایت از کارخانه های استان پرداخت و گفت:بسیاری از کارخانه های فعال استان تعطیل شد و صنایع چوب و کاغذ و نکا چوب باقی ماند که آنها هم نیاز به حمایت همه جانبه دارند.

وی وجود صنایع تبدیلی در استان را نیز مهم عنوان کرد و گفت: ورود مرکبات و برنج در زمان برداشت این دو محصول معضلی است که نیاز به حمایت بیشتری دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز