خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

65درصد بازنشستگان مازندران حداقل حقوق را دریافت می‌کنند/امنیت شغلی مهم‌ترین مطالبه کارگران است

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۵۶۲

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:نداشتن امنیت شغلی نیروی کار ،خصوصی سازی شرکت ها و صنایع بزرگ مازندران از مهمترین مشکلات کارگران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، نصرالله دریابیگی، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر مازندران اظهار کرد: مشکلات معیشتی در بین کارگران فراوان است و باید در انعکاس این مشکلات از جامعه کارگری که از افراد ساده، سالم، بی ریا، تلاش گر و سخت کوش هستند تلاش و از آنان حمایت شود.

وی افزود: صاحبان اصلی خانه کارگر و تشکیلات بازنشستگی، کارگران هستند و با تمام تلاش برای بدست آوردن حق و حقوق این افراد تلاش می کنیم.

این مسوول با اعلام اینکه رسانه خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر، به عنوان یک رسانه بی طرف، با تمام توان در خدمت کار و کارگر است؛ ادامه داد: فرامرز درخشنده، سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر مازندران، دارای صداقت فراوان در کار و قلم توانمند بود و متواضعانه امانتداری کرد و تلاش بسیاری را در احقاق حقوق کارگران انجام داد که در ادامه راه ایشان، همه ما وظیفه سنگینی برعهده داریم.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران افزود: باید با فکر و راه درست برای رزق و روزی حلال، تلاش کنید و پول حلال به دست آورید.

دریابیگی ادامه داد: نداشتن امنیت شغلی نیروی کار و داستان خصوصی سازی شرکت ها و صنایع بزرگ مازندران همچون چیت سازی و چوب و کاغذ از مشکلات کارگران است.

وی گفت: تلاش برای ایجاد اشتغال از مهمترین وظایف ما است و باید در انعکاس مشکلات تولید، کار، بازنشستگان، جوانان و بیکاری تلاش کنیم.

این مسئول افزود: همه ما در برابر کارگران مسئول هستیم و شما خبرنگاران مسئولیت بیشتری دارید و باید صدای حق طلبانه مظلومان را به گوش مردم و مسوولان برسانید و اطلاع رسانی دقیق و کامل در این بخش انجام دهید.

دریابیگی بیان داشت: امروز باید با توان بیشتری تلاش کنیم و با حفظ حرمت، صدای حق طلبانه جامعه کارگری در خصوص کار، امنیت شغلی، اشتغال و کار مناسب را به گوش جامعه و مسئولان برسانیم و به رسالت خود عمل کنیم.

در ادامه این نشست، سرپرست خبرگزاری ایلنا و روزنامه کاروکارگر مازندران  گفت: توجه به مشکلات و دغدغه های کارگری مهمترین رسالتی است که ما بر عهده داریم و باید براساس این رسالت با تمام توان حرکت کنیم.

محمد درخشنده افزود: همه ما از مجموعه کارگری جامعه هستیم و باید با تمام سعی و تلاش برای این مجموعه تلاش کنیم تا حقی ضایع نشود.

وی گفت: همه ما از بدنه این انقلاب هستیم و باید حل مسائل و مشکلات کارگری و توجه به دردها و آلام این قشر از جامعه در دستور کار ما باشد تا اعمال ما و قلم زدن  ما در این راه پرمخاطره عرصه خبر و خبرنگاری، مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز