خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آمل خبر داد:

کشف انواع قرص و داروهای مخدر و قاچاق در آمل

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۷۸۷

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از کشف انواع قرص و داروهای مخدر قاچاق و روانگردان در این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایلنا ، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ولی الله گنجیان مقدم"گفت:در راستای مبارزه با سوداگران مرگ ،ماموران انتظامی این فرماندهی در اقدامی اطلاعاتی، از فعالیت یکی از عاملان تهیه و توزیع قرص و داروهای مخدر در این شهرستان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران کلانتری 13با هماهنگی مرجع قضائی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ"گنجیان مقدم" خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از محل فعالیت این متهم دو هزارو 200 عدد انواع قرص های مخدر و 70 شیشه شربت مخدر که به شیوه ماهرانه ای در مغازه متهم جاسازی شده بود، کشف کردند .

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل بابیان اینکه دارو های مخدر یک عامل مهم مخاطره آمیز برای بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می شود.

وی در پایان با بیان این که مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است از شهروندان خواست برای مقابله با ترویج مصرف مواد مخدر جوانان و فرزندان خودرا از عوارض مصرف این بلای خانمانسور آگاه کنند و در صورت شناسایی عاملان افیونی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز