خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد خبر داد:

توقف ساخت و ساز غیر مجاز در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۶۸۹

فرماندار شهرستان محمودآباد از توقف کامل ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاران شهرستان محمودآباد عنوان داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهوری با توجه به ارزش بالای زمین در استانهای شمالی و نقش مهم در تولید و اشتغال، با تلاش کلیه دستگاههای ذیربط تمامی ساخت و سازهای غیر مجاز هم در اراضی کشاورزی و نقاط ساحلی متوقف شده است.

وی ادامه داد: تا قبل از دولت تدبیر و امید بیش از 2700 واحد مسکونی از سوی خوش نشینان در اراضی کشاورزی و نقاط ساحلی در قالب مجتمع مسکونی و تک واحدی احداث شده بود که با تشدید نظارت ها و پیگیریهای اعمال شده در این دولت روند ساخت و سازها کاملا متوقف شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد بهترین راه حل برای برون رفت از مشکلات این حوزه را اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ اراضی که متولی آن جهاد کشاورزی است عنوان کرد و گفت : از سال 1393 به بعد بیش از 1517 واحد غیر مجاز در این شهرستان اعمال تبصره 2 شدند.

وی افزود: زمین های کشاورزی هویت و اساس مردم منطقه است و از شهروندان میخواهیم فروش اراضی برای ساخت و سازهای غیر مجاز را متوقف کنند و در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز از طریق سامانه 131 جهاد کشاورزی موضوع را به متولیان امر اطلاع دهند.

یوسف پور در پایان خاطر نشان کرد: سواحل دریا برای استفاده عموم است و با کلیه افرادی که با ساخت و ساز غیر مجاز در حریم دریا قصد تصرف سواحل را دارند برخورد جدی می شود. باید حریم 60 متر سواحل آزاد شوند و هیج نهاد دولتی و خصوصی و نظامی مجاز به ساخت و ساز در این حریم نمی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز