خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

تفکر بسیجی باید از دریچه صدا و سیما تبدیل به فرهنگ شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۰۱۲

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:سازمان بسیج صدا و سیما ماموریت ویژه و خاص در حوزه بسیج دارد تا بتواند ماموریت خود را به خوبی در جامعه ایفا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،محمد حسین بابایی بعدازظهر امروز در آیین گشایش گروه تلویزیونی بسیج مازندران در سالن آمفی تئاتر صدا و سیمای مازندران با یادآوری یاد و نام شهدا اظهار داشت: امروز تمام تلاش و نقشه های آمریکا ، رژیم صهیونستی و عربستان  با شکست داعش و تکفیری ها نقش بر آب شد.

وی افزود:  بر این باور هستیم که این انقلاب با یاری امام زمان(عج) ظهور و به پیروزی رسیده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تشریح عملکرد بسیج در جامعه ،گفت: سازمان بسیج صدا و سیما ماموریت ویژه و خاص در حوزه بسیج دارد تا بتواند ماموریت خود را به خوبی در جامعه ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج با حضور در سازندگی ،فرهنگ ،در پیشبرد مسائل گوناگون کشور و کمک به محرومین و... نقش بسزایی دارد افزود: به فرموده مقام معظم رهبری بسییج سیاسی است اما سیاست زده نبوده و اهل تسامح در امور هم نیست.

بابایی با تشریح حرکت بسیج به نقل از مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اینکه تمامی حرکات بسیج منتج به فرهنگ شده است،ادامه داد: تفکر بسیجی باید از دریچه صدا و سیما تبدیل به فرهنگ شود.

وی افرود: ما بنا داریم در  افق 1404 به قله های رفیع افتخار دست پیدا کنیم این امر میسر نمی شود مگر با روحیه بسیجی،بنابراین معرفی روحیات و تفکر بسیجی از مجرای صدا و سیما امری ضروری است.

بابایی ادامه داد: دو تفکر در مقابل فرهنگ بسیجی وجود دارد .نخست تفکر لیبرالیسم، تفکری است که در بسیاری از موضوعات در تضاد فرهنگ شیعی است و دوم تفکر تحجر

 که لازم است تفکر بسیجی در صدا و سیما به مردم شناسانده شود.

وی گفت:صدا و سیما موظف است محاسن کلام ائمه را به شیوه هنر به مردم اعلام کند و سپس پیرایه های غلطی را که به ما وصل می کنند را با هنر پاک کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود:امیدواریم همه ما در این رزمگاه جبهه جنگ نرم سهیم باشیم .

بابایی به مشارکت مردم در ارتقای اقتصاد جامعه اشاره کرد و گفت: اگر مردم وارد اقتصاد شوند بعد مردم سالاری دینی در اقتصاد اتفاق می افتد.

به گزارش ایلنا،گروه تلویزیونی و رادیویی بسیج مازندران با مشارکت صدا و سیمای مرکز مازندران در این سازمان افتتاح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز