خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساری خبرداد:

کاهش 40 درصدی غریق در طرح دریای مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۸۹

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساری از کاهش 40 درصدی غریق در طرح دریای مازندران خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،یدالله داودی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با "محوریت دهه مقدس وقف " اظهار کرد: در حال حاضر 5 هزار عضو جوان و داوطلب در حوزه امداد و توانبخشی هلال احمر ساری فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه در هشت ماهه امسال 95 دوره امداد و کمک های اولیه بصورت عمومی برگزار شد ،افزود: یکهزار و 969 نفر در این دوره آموزش مستقیم و 465 نفر نیز بصورت غیر حضوری و مکاتبه ای آموزش دیدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساری به اجرای طرح خادم(خانواده آماده در مخاطرات) اشاره کرد و گفت:در فاز اول این طرح 1500 جلسه با حضور 7هزار و 500 نفر در منطقه سه شهرستای ساری آموزش انجام شد.

وی ادامه داد: در فاز دوم این طرح آمادگی آموزش 6 هزار خانوار ساروی  به تعداد 25 هزار نفر را داریم.

داودی با اشاره به فعالیت هلال احمر شهرستان ساری در امداد جاده ای از 62 حادثه در بخش های دودانگه و چهاردانگه خبر دادو گفت:از این تعداد حادثه147 نفر مصدوم ،3 فوتی و 45 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی به فعالیت هلال احمر ساری در اجرای طرح دریا اشاره  و از کاهش 40 درصدی غریق در سال 96 خبر داد.

داودی با اعلام اینکه 18 خانه هلال در دهستان های شهرستان ساری احداث شده است ،گفت:از این تعداد 317 نفر زیر 29 سال و 241 نفر بالای 29 سال در این خانه هلال آموزش دیدند.

 

وی با اشاره  به کمک رسانی جمعیت هلال احمر ساری به زلزله زدگان غرب کشور ،عنوان کرد: تاکنون 114 تخته چادر از محل کمک های مردمی ، 4 هزار 920 تخته پتو و 2 هزار و 450 کیلو نایلون به زلزله زدگان غرب کشور اهدا شد.

رئیس هلال احمر ساری ،نایلون را از نیازهای ضروری زلزله زدگان عنوان و بر تامین آن تاکید کرد و گفت: بخاری  وفرش را از دیگر نیازهای مهم آسیب دیدگان زلزله اخیر غرب کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز