خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران :

خیرین سلامت نقش بسزایی در ارتقای سلامت جامعه دارند

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۲۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت :خیران در حوزه بهداشت و درمان و ارتقای این بخش در جامعه نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، دکتر سید عباس موسوی در مراسم امضای معاهده اهدای زمین و احداث پایگاه سلامت شهری شماره سه بهشهر توسط خیرین با اشاره به نقش خیرین در ارتقای شاخصه سلامت در جامعه اظهار داشت: خیران در حوزه بهداشت و درمان و ارتقای این بخش در جامعه نقش بسزایی دارند.

وی افزود: اگر چه خیران حضوری فعال در حوزه سلامت جامعه دارند اما ورود آنان در حوزه درمان به دلیل اثر بخشی سریعتر ،بیشتر از حوزه بهداشت است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،گفت: مشارکت خیران به دلیل اثر بخشی سریعتر در حوزه درمان تمایل آنان در این بخش بیشتر است .

وی توسعه شبکه بهداشت را یکی از افتخارات مهم در استان عنوان کرد و افزود: توسعه شبکه بهداشت از جمله اقدامات مهم  در حوزه بهداشت و درمان است.

موسوی  به تبیین اهداف و سیاست های دانشگاه در حوزه بیماری غیر واگیر  اشاره کرد و آن را از اولویت های دیگر دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و گفت: امروزه به دلیل شیوع بیماریهای غیر واگیر در جامعه جلوگیری آن مهم ترین برنامه های ما تلقی می شود.

گفتنی است  دکتر اکبر ملکپور و دکتر شکوه الزمان یوسفی پس از سالها تلاش  و ممارست در حوزه سلامت در دانشگاههای معتبر دنیا به زادگاه خویش بازگشته اند و  زمینی به مساحت ۸۳۰ متر که به  ارزش۳۰۰ میلیون تومان  و همچنین تقبل هزینه ی کامل ساخت پایگاه خدمات جامع سلامت شماره سه شهرستان بهشهر (حدود ۶۰۰ میلیون تومان ) ، رابه دانشگاه علوم پزشکی مازندران اهداء نمایند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز