خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران خبرداد:

کشف اموال مسروقه در طرح پاکسازی مناطق آلوده در ساری

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۵۴۰

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کشف مقادیرقابل توجهی اموال سرقتی و مقادیری موادمخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگناصر علی صفر پور با اعلام این خبر افزود: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر،سارقان،مجرمان سابقه دار ، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

وی افزود:در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز ، 1 دستگاه موتور سیکلت، 1 قبضه سلاح شکاری،10 قبضه سلاح سرد،1 دستگاه موتور برق،1 دستگاه اره برقی، 500 متر کابل برق، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و ترازوی توزین مواد،ابزار و ادوات مصرف مواد مخدرو .... کشف کردند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت‌ آمیز این طرح ، عنوان داشت : در این طرح 7 متهم به سرقت از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز