خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران :

لازمه مسیر یادگیری توسعه دانش است

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۱۸۷

استاندار مازندران گفت: مسیر یادگیری نیازمند مطالعه، تحصیل علم و توسعه دانش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، محمد اسلامی در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب ساری در مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با بیان اینکه مسیر یادگیری نیازمند مطالعه، تحصیل علم و توسعه دانش است، اظهار داشت: از الزامات مدیریت و حکومت توان ثروت‌آفرینی بواسطه علم و دانش و حرکت در مسیر سعادت و فرهنگ غنی خود است.

وی با بیان اینکه چارچوب سیاست‌های کلی نظام و چارچوب برنامه‌های مصوب بر فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی تأکید دارند، افزود: ما در این چارچوب‌ها حرکت کرده و امیدواریم که هر کجا که در مسیر اصحاب فرهنگ و هنر مانعی وجود داشته باشد، آن را با یاری خداوند برطرف کنیم.

استاندار مازندران گفت: باید کار به گونه‌ای باشد که کتاب و کتابخوانی جایگاه خود را پیدا کند چراکه ما نیاز داریم، روح، فکر و جسم آدم‌ها مورد توجه قرار گرفته و رشد یابد.

وی با بیان اینکه فکر با مطالعه، تحصیل و کتابخوانی رشد می یابد، بر نقش مکمل هنر و استفاده از آن در فرایند تحصیل تأکید کرد و افزود: روح با عبادت و توسل جستن به خدا و ائمه و جسم هم با ورزش رشد می‌یابد.

اسلامی با بیان اینکه سه عامل فکر، روح و جسم باید مکمل همدیگر پیشرفت کند و متوازن باشند، ادامه داد: این امر موجب ایجاد جامعه‌ای بانشاط و امیدوار خواهد شد، کار و تلاش در جامعه ارزش واقعی خود را پیدا کرده و مردم با رعایت حقوق یکدیگر و رعایت ضوابط موجود، در مسیر رشد و تعالی، هر روز آماده‌تر خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز